2017年8月6日 星期日

愛玩髮‧養出好質感髮質@MARC ANTHONY

Yandy本身髮質係偏幼又無力既類型,唔做任何造型既話係好似人地做左負離子既感覺,好順滑,超貼服既。
聽落好似幾唔錯,但就唔洗旨意有任何造型,因為由打底到完成成個造型起碼要搞個幾鐘,而且三小時之內會打回原形,就算係電髮都好,2星期內會變返負離子咁直,髮型屋直情拒絕做我生意>.<"
前年開始左漂髮後,髮質因為受損變得毛燥,但咁樣反而易於造型,個人感覺係開心既。


開始左漂左第一次頭髮之後,就開始不停轉換髮色,由短髮玩到長髮,不斷轉造型,普通出個街都會夾頭髮,終於Feel到有D卡頭髮啦^^"
係時候幫頭髮做下保養啦。




MARC ANTHONY係黎自荷里活既洗護同造型產品。
意大利製造,獨有染髮親和配方,不含硫酸鹽起泡成份,不會減褪染髮效果。
♥ 角蛋白系列 (HK$79.9/ 250ml)
♥ 摩洛哥護髮精華油  (HK$89.9/ 50ml)


♥ 角蛋白系列 (HK$79.9/ 250ml)
不斷既造型令頭髮受損,角蛋白系列專門修補角質、滋養乾枯、撫平毛燥既髮質,保持柔順光澤既頭髮。


洗髮水泡泡感覺幾豐厚,帶滋潤感又唔會令頭髮打結,香味仲好清新。
護髮素就無香味,感覺都幾滑,最重要係唔會沖唔乾淨咁既感覺。


洗完頭髮感覺係清爽乾淨,唔太卡頭髮之餘,保濕度好唔錯,髮絲都可以輕鬆用手抓得開。


♥ 摩洛哥護髮精華油  (HK$89.9/ 50ml)
含豐富摩洛哥堅果精華油及地中海橄欖油,主打強韌、修護、提亮,著重修補受損、預防折斷、改善乾枯、毛燥、暗啞問題。仲加入維他命E同乳木果成分,有效保濕,令頭髮質感更柔軟。


洗完頭,印乾水之後,就可以搽埋個精華油。
透明的精華油狀質地,平時習慣按壓1-2下用量,用雙手搓開,平均搽係頭髮到。
感覺非常潤澤豐盈,又不過度油膩,稍稍梳理就可以將頭髮吹乾囉:)


吹乾後,髮質相當有光澤,帶輕微蓬鬆感 ,整體感覺輕盈柔順不糾結,好似我不斷漂髮、染髮、轉造型,頭髮一洗完吹完都非常貼服,有高度潤澤感得黎又唔會油淋淋,望落零油感,但摸上手非常順滑。

Marc Anthony於香港及澳門 屈臣氏個人護理店 (Watsons HK) 獨家發售。
Facebook Page: https://www.facebook.com/marc.anthony.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...