2017年8月20日 星期日

「5分鐘見證健康肌膚」@Kiehl's先試後買

作為化妝師,客人成日都會叫我推薦保養品。
我通常既建議都係要親身去試一試,撇除敏感、膚質等既基本條件,覺得保養品最重要既就係你會唔會的起心肝去用,你要真係覺得搽左感覺舒服,使用方便、用完有效果...先會克服到懶懶因子,早晚搽,咁先真正發揮到產品既功效。
如果唔係,買再多既保養品都只係浪費。

而最經常發生既情況係,買左返去,用左幾次先發現唔好用、唔岩自己、敏感...
如果係買之前可以試清楚,就已經可以大大減少以上既問題,可以將有限既資金用得其所。


Kiehl’s「5分鐘見證健康肌膚」,有專業嘅顧問服務代表幫您分析皮膚健康狀況,揀選適合您嘅Kiehl’s皇牌產品。


完成測試後即拎走5件體驗裝Kiehl’s皇牌產品,實行「先試後買」,產品岩唔岩,試岩先買都未遲:)


過程輕鬆簡單,顧問服務代表會同你一齊做一個關於護理產品和習慣既問卷,仲會即時睇返你肌膚既性質,分析皮膚健康狀況。


輕鬆用5分鐘,了解多少少自己既肌膚,然後換返5件體驗裝Kiehl’s皇牌產品。


我都帶左幾件顧問服務代表幫我揀既皇牌產品返去好好體驗:)
我既肌膚基本上無大問題,夏天比較轉向中性偏油,主力做好保濕同收毛孔。


醫學保濕導入精華 (有效紓緩及改善疲憊暗啞肌膚的精華素)

配方蘊含15%植物性甘油及紫蘇葉精華,有助擊退老化型缺水跡象,為肌膚源源灌注充沛水份,減退細紋及改善粗糙暗啞膚質,再現年輕光采。
好特別既乳液質感,望落係啫喱狀,但一推開會轉化成微細及滲透力特強的水珠,極速幫肌膚注水,重點係夠輕薄,感覺水潤得黎咖會笠,仲可以幫助後續精華吸收。人人都岩用既精華,保濕效果仲非常令人滿意,上妝前既聖品。

醫學提升毛孔緊緻精華 (經臨床證實可回復肌膚彈性,提升及緊緻肌膚的精華素)

夏天其實都好係做美白,Kiehl's 維他命C抗衰老精華係好有名氣既產品,有成10.5%維他命C兼強效抗皺功效,不過我岩岩確診白蝕,醫生叫我唔好用維他命C既產品住,所以顧問服務代表就幫我揀左呢枝醫學提升毛孔緊緻精華,無美白效果,但可以做到收毛孔、提升及緊緻肌膚,優先處理我既包包面都唔錯:)

質地水潤易吸收,好小既份量已經夠哂全面用,清新既花香味令人好放鬆。


最後搽埋強效去皺收毛孔乳霜,鎖緊D精華係肌膚入面,兼擊退幼紋、皺紋及粗大毛孔。



由即日起至8月31號,登入以下連結 https://goo.gl/y7gi5F 登記「5分鐘見證健康肌膚」Kiehl's嘅專業顧問服務代表就會為您分析皮膚健康狀況,同時亦會提供挑選護膚品貼士,完成5分鐘服務後仲可以獲得適合您既試用裝5件!

今個夏天,LET US CHANGE YOUR SKIN!

Kiehl's:
https://www.facebook.com/KiehlsHongKong
https://www.instagram.com/kiehlshk/


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...