2017年8月30日 星期三

幼、薄、曲髮對策@HIMAWARI 向日葵 EX 系列


由冬天開始慢慢將頭髮留返長,最近終於驗收成果啦:)

相信大家都知道我最近瘋狂漂染,短髮未必好覺頭髮既問題,但頭髮一長返,問題就現哂形T^T




3 大頭髮老化問題 - 幼、薄、曲我都有齊哂=口="
皮膚有肌齡,原來頭髮都有髮齡。
年紀是髮齡老化的主因之一,但即使年紀未過三十,如果髮絲受壓受損,都係會變得毛燥捲曲、質感變薄,令髮根無彈性,驟眼變得髮量扁塌而稀少,絕對唔可以忽視架。


最近就試左頭髮老化の対策
♥HIMAWARI 向日葵 EX 系列 ($188/500ml)
Kracie 研發團隊認為,保持髮芯的水分與脂質平衡就是關鍵。團隊從向日葵的「生長素」中得到啟發,他們發現向日葵的生長素非常敏感怕光,陽光向東面出來,生長素會跑到背光的枝幹,結果背光的莖葉比向光的生長得更快,把花的正面「推」向太陽一面。
呢種「生長素」正正可以幫助我地既老化頭髮。

★向日葵 EX
萃取了生機蓬勃的嫩芽與花朵,填補髮質因年紀而流失之的脂質,對抗老化侵害,令髮質回復粗壯健康。
★向日葵種子
高效補濕,保持水油平衡,使髮根回復彈性,改善薄及扁塌問題。
★向日葵精油
蘊含大量不飽和脂肪酸,滲透性高,能深入髮根深處,持久維持健康結構。

不含矽,無 SLS,亦不使用增加頭皮傷害的硫酸系界面劑,配合天然有機素材,給頭皮 0 負擔幫助頭髮回復健康。


呢個系列最吸引我既係個香味,集合蜜桃、蘋果、鈴蘭等清甜香氣,酸甜感既清新香味,令成個人非常放鬆,最最最令我開人既係,唔係太Keep到味既我,呢隻香味會約隱約現咁係撥弄頭髮時出現>////<
即時覺得自己氣質加分XD

洗頭水起泡量唔錯,唔會卡頭髮,洗完好有乾淨清爽感,加埋護髮素用,感覺都幾滋潤又唔會洗極都「滑Side Side」


洗左兩個星期左右,頭髮既感覺真係比較有彈性,髮質摸起黎順滑左,但髮量睇落明顯變厚左,枯黃毛燥既狀況亦有所改善。


最令我開心既係Set起頭黎比較有豐盈感,面對無情既太陽同濕淋淋既天氣,髮絲既弧度都Keep到成日,無以前咁易打回原狀。

雖然價位係有少少貴,但我都覺得非常值得一試呀:)

銷售點:萬寧

日本官方網頁
香港 Facebook 專頁


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...