2017年8月22日 星期二

來自星星的抗老美白保濕安瓶原液@MYOSKIN

以前細個去海邊,最鐘意拎起D海星黎玩((因為笨手笨腳,淨係捉得到海星XD
有次唔小心將粒海星一分為二@口@,爆喊!
我叔叔個時就話我知,只要放返佢落海,佢就會變成兩粒海星!!!
當時既我死都唔信,大個左先知原來海星係擁有再生能力,就算撕成碎片都好,只要放返係海水到,每塊碎片都會慢慢生返成一粒完整既海星,非常令人驚嘆既再生能力。

相信我講到呢到,大家都知道今次既產品一定係同海星有關啦:)
♥ MYOSKIN海星幹細胞抗老美白保濕安瓶原液
當中最重要既就係以海星修復精華,配合科研提煉而成既專利成分JUVENTIDE™


作為一個海洋既愛好者,MYOSKIN對海洋生態既尊重亦非常值得敬佩,佢地係以唔影響海星生命,安全、不傷害海星既情況下,去採集呢D珍貴既海星修復精華。

以最高含量1.6%JUVENTIDE™,糅合最強保濕成分透明質酸、具促進膠原蛋白製造的五胜肽、組成人體健康必須之礦物質、水解絲蛋白、膠原蛋白及游離胺基酸等成分,在協同效應之下,再次倍大修護力量。
根據臨床驗實,連續使用28天,皮膚底層之膠原蛋白III型及IV型的合成瞬間增生,有效將表皮屏障厚度增加2.5倍、GAGs醣胺多的合成提升4倍、膠原III型增加2.5倍、膠原IV型更增加3倍之多,遠遠拋離A醇的抗皺效果。

5ml密封安瓶注入原液,一盒6枝獨立密封包裝。
好似開color con既感覺XD


配埋個膠蓋,一次用唔哂都可以留返,一枝我大概用到2-3日,不過一開左都係盡快用完,保持新鮮。


係個樽仔到睇係淡淡既粉橙色,精華質地係帶黏稠感既水狀,微香,一推開就好似潤滑劑咁,1-2滴已經可以推勻全面。


個人非常喜歡佢既質感,好親膚,打圈推3-5個已經俾肌膚極速吸收,感覺保濕得黎又唔笠。
上妝前搽,會明顯感覺妝容更服服持久。


我暫時用左四枝 (約2星期),已經感覺肌膚透亮有彈性左,膚質亦都細滑左,毛孔有小改善。
最覺得係肌膚既質感更柔軟,成日都好似飲飽水咁Juicy,上妝更貼服。
而我比較期待既係佢增強表皮屏障既功能,提升自身既保護能力,肌膚自然更健康啦:)

MYOSKIN Facebook Page:https://www.facebook.com/myoskin/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...