2017年8月31日 星期四

無痛告別包包面@終於要HIFU


雖然Yandy都算有個尖下巴,但人到中年,個包包面依然仲跟住我,最近有朋友話我似倉老鼠收埋左D野食係口入面,仲開始感覺到肌膚有D鬆弛T^T
對於HIFU療程,大家應該絕不陌生,ULTRAFORMER 第三代 HIFU我自己都做過兩次,不過就係做body,效果睇得到又唔係太痛,今次就決定處理下個包包面啦!



今次黎到銅鑼灣既Brow Brow Beauty Place,位置好就腳,地方唔算大,但裝修簡潔舒服。

填資料、聽治療師簡介、做健康評估、聽返注意事項、再簽返同意書,都係一般正常程序,最正係邊聽有糖水飲:)

HIFU係利用聚焦的方法將超聲波集中起來,以其聚焦的熱力把高能超聲波打入至4.5mm的淺肌肉筋膜層 (SMAS)。
當中既熱能有效刺激膠原自我增生,令肌膚變得更有彈性。
仲可以令SMAS層連同肌肉及面一起收緊,達至面部輪廓提升的效果。
雙下巴,鬆弛皮膚問題,鬆弛型眼袋,淚溝,頸紋,額頭眼睛嘴脣四周有皺紋也可以明顯改善,我今次就會打包包面,合共150線。


治療師首先同我確認我想改善既位置,仲即時模擬做完後大約既效果,有哂心理準備,感覺更加安心。


通常HIFU都用「痛」掛鉤,D人第一件事都係問我痛唔痛?
我講過我做過三次HIFU,三次都係做ULTRAFORMER 第三代 ,獲FDA,KFDA, CE, GMB認證,係最新一代既韓國HIFU儀器,唔需要食止痛藥、,唔需要搽麻醉膏,可以真正做到無痛。

而家就係敷舒緩膏,抖20分鐘左右,我極速訓死左XD


抺走左D舒緩膏,治療師會係面上畫好定位線,再搽上啫喱,就可以正式做HIFI啦。
首先會打左4.5mm 既筋膜層,再打3.0mm 膠原層。
我本身個人又都幾忍得痛既,所以其實三次既HIFU療程,無論係打係身定打係面,我都覺得係有少少熱、少少吉,未至於痛,主要係個心情會比較緊張((緊張個效果XD


打完會見到打左既位置有少少犯紅、少少腫脹,個感覺會興興地,係正常既,因為打完HIFI既範圍已經達到大約60-70°C,俾少少時間佢Cool Down。
呢個時候就可以幫另一邊面搽上啫喱,同樣會打左4.5mm 既筋膜層,再打3.0mm 膠原層。

打完另一邊,其實都已經降紅返唔少,但感覺都仲係興興地架。
咁樣做完一次可keep 4-6個月,連續3次可keep 2年以上。
根據治療師既講法係頭2星期都會有D腫,因為筋膜層都需要多D時間去做修復既。
去到第3星期,瘦面既效果就會開始明顯,第4-6星期效果就最靚啦。

HIFU仲有刺激膠原再生既功能,所以療程後亦會慢慢睇到美肌效果,所以我都幾期待。


最後做埋個保濕面膜,搽返保養品同防曬就完成成個療程啦。
大約都係個半鐘左右,同做個Facial既時間差唔多。


敷完面膜之後其實都唔係太興,即時Cool Down左。
即使黎個比較,就咁睇係腫左少少,但唔算太嚴重,係可接受範圍。
敷完面膜已經完全退哂紅啦,無再化返妝,所以下巴D痘印現哂形>////<
不過素顏離開都唔係太大問題。


做完療程之後幾日,Hifu既位置都有少少好似瘀左咁痛,但唔掂到就無乜野既。
過左兩個星期,開始見到效果啦>v<
下巴線條明顯左,雖然都見到我充滿肉肉既包包面,但已經無咁腫脹。
最正係真係感覺到肌膚滑溜左唔少。


加埋少少自拍角度既話,塊面睇落瘦左成倍>////<
應該唔會再俾人話我似倉老鼠收埋左D野食係口入面啦XD
效果非常令人滿意呀:)

而家體驗星級Hifu【 UltraFormer lll 】
A. $4280全面300free100線(400線)送 膠原槍療程全面+眼
B. $5280全面+眼400free100線(500線)送膠原槍療程全面+眼+頸
C. $ 988 自選部位150線
自選: 額頭+眼部/ 蘋果肌提升/瘦面/下爬+Jawline
另送膠原槍療程(全面)自選: 額頭+眼部/ 蘋果肌提升/瘦面/下爬
+Jawline

更多資料可參考 Brow Brow Beauty Place:
https://www.facebook.com/Browbrow.hk/

尖沙咀:
尖沙咀加連威佬道2-6號愛賓商業大廈1007室
Whatsapp: 5573 8260
分店電話 : 2701 1083

銅鑼灣 :
銅鑼灣霎東街11號The Sharp 27樓全層 Brow Brow Beauty Place
Whatsapp: 9349 5785
分店電話: 9349 5785

營業時間
星期一至五 : 11am-10pm
星期六、日 : 10am-9pm


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...