2017年8月15日 星期二

調整生活步伐@Sudio TRE

當白蝕出現左係我生命之中,我開始去反思自己既生活習慣,的的確確係同健康扯唔上邊XD
坐言起行,除左飲食上開始左介口,運動亦要加強。

讀書時而期我係有跑步既,但換黎小腿發達既肌肉T^T
所以有好一段日子我都拒絕再跑步,有一段時間都有跳下舞、做下Yoga,久不久亦會去下GYM Room,但實在唔太喜歡...

最後又回歸跑步XD
唔知點解跑步時個人好易放空,唔需要任何思考,唔洗跟住人地做。
雖然係重複既步調,但景色不停轉換,呢個時候,配上輕鬆既音樂,成個人就好似去左另一個空間咁:)




上年我初接觸藍牙耳機呢樣野,原來唔覺唔覺已經成為左我既日常必需品,唔帶會周身唔聚財XD

重拾跑步既日子,當然要配合返知運動型既藍牙無線耳機啦!
時尚簡約感結合科技,個人偏好之下都係揀左白色X粉金色♥


呢款TRE White (HK$849) 同我之前用開既VASA BLÅ都係黎自瑞典斯德哥爾摩耳機品牌 SUDIO,北歐瑞典設計,手工限量製作,專為運動而設計,防汗+特殊耳勾設計更加服貼,加強左固定效果,仲升級埋藍芽4.1技術。

配件同樣簡潔,真皮收納袋、三副適配鰭狀防滑穩定翼耳塞,連埋金屬固定夾。
Tre耳機,同埋條叉電線啦。
仲有埋保養卡同記明書,記得收好。

我最鐘意Sudio係佢既 10 分鐘快速充電,岩哂成日唔記得充電既我XD
臨出門口快叉一下就用得,充滿電後可以不間斷使用9小時/待機10日。
而快叉一般都已經夠我用到成星期,我通常都係搭車聽下歌、講電話,好少一次過聽足9個鐘歌既,而跑步亦最多係聽個幾鐘歌。
對我黎講極級方便。

特殊耳勾設計完全唔梗耳,暫時從未跌過出黎,感覺好穩陣,唔會成日驚佢跌。
白色X粉金色非常優雅,力推女仔一定要揀呢隻色♥

拉筋既動作亦唔會扯得甩個耳機呀。

簡單三粒制已經有哂跳選或回播歌曲等功能,新增Siri聲控,打電話唔洗拎返部電話出黎都無問題,仲換埋高清音質既內置麥克風,講電話把聲唔知有無靚左呢XD


防汗+扁平線設計不打結、無線纏繞困擾,邊跑邊聽歌,去左另一個空間又唔洗太擔心。
口岩開始用Sudio Tre黎聽歌感覺個感覺真係幾特別,聲音有種空靈感,原來Sudio Tre提供左完整既聲音透明度,聽歌同時仍保有對外部環境既警覺度,好貼心既設計。

結合創新、簡約既藝術氣息,令耳機溶入日常穿搭既一部份。
生活變得更俐落,同長長既耳機線同解唔盡既電線講拜拜。

附皮革收納袋,延長耳機使用壽命,充電線都放埋一齊就可以隨時叉電。

除左運動時大派用場,Sudio Tre亦非常百搭,無論配合咩造型都毫無違和感,日常悠閒風、返工、旅行都配合到,仲令整體造形加分不少添。

今年夏天,Sudio將我最愛既Tote Bag染成文青感極重既柏林藍色(Berlin-blue),6/1-8/31期間,買就送tote bag!
仲有獨家優惠送俾大家,只要係Sudio官網 (香港站) 購買任何產品,均享20%退稅折扣,輸入優惠代碼「chibiyandy」,額外再享85折。
全港免運費,三天快遞送到家,兼送精美帆布袋。


香港&澳門官方網站:https://www.sudiosweden.com/hk/
facebook專頁:https://www.facebook.com/Sudiosweden/
Ig專頁:https://www.instagram.com/sudiosweden/
Facebook/ig標籤: @sudioswden #sudio # sudiosweden

*感謝攝影師Rain Poon // 雨娜 Yuna 陪我曬住影靚相>3<

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...