2017年8月10日 星期四

投入天然有機生活@Natural Organic Life (上篇)

早前家事、自身健康、公司等既壓力一齊黎,令我黎左個暗瘡大爆發>.<
今次都係揀左天然既產品去處理,而家冇再爆痘啦,開始處理緊D痘印。


NOL (Natural Organic Life) 係All-Ways 無添加天然專門店首個自家品牌,覺得太多的化學物質留在身體之內,對我們身體內部必定會產生副作用,鼓勵天然有機生活 (Natural Organic Life)。
主打以天然,有機材料為主,並以挑選有國際認証,認可的原材料為優先,尤其是擁有USDA,ECOCERT 這兩項國際認証,用以保証產品質素。




♥ NOL 茶樹油 + 薰衣草海鹽潔面水  (HK$115/300g)
♥ NOL 天然純正野生山茶花油 (HK$105/60ml)

先介紹其中兩款基礎保養產品,主要係處理暗瘡炎症同加強保濕。


♥ NOL 茶樹油 + 薰衣草海鹽潔面水  (HK$115/300g)
成份 : 天然茶樹油,薰衣草,海鹽,三葉草
唔講唔知天然海鹽有效殺菌、平衡T字位油脂分泌,有助去油脂粉刺、暗瘡、痤瘡、泡疹、修護受傷敏感皮膚。

用化妝棉沾上海鹽水,輕輕抹面兩次,之後再用清水洗面,便可搽上護膚品。氣味係有少少鹹既薰衣草味,抺落肌膚都涼涼地,感覺都幾舒服。
暗瘡大爆發期間,我手賤既關係擠爆左唔少痘,所以大家都見到有唔多唔少既傷口,但出奇地又唔覺「嗱」,過水後亦無太大既感覺。

暫時用左兩星期左右,暗瘡唔係無哂,但唔係好似之前咁狂生,效果唔錯呀!


♥ NOL 天然純正野生山茶花油 (HK$105/60ml)
由山茶花油,由野生山茶花籽提煉,不飽和脂肪酸含量達80%,並含有豐富之蛋白質、維生素A 、E,油質細膩容易被吸收、有效對抗老化肌膚,更可改善粗糙皺紋的皮膚。


噴霧頭,偏向滋潤感既油,有少少菜味,但唔特別去聞就唔多覺既。
夏天用既話,就咁搽上面我覺得有少少笠,所以而家通常會噴一下係手心,用雙手既熱力搓勻先再按壓上面,感覺清爽好多。

早上用可以當埋防曬,仲有助改善暴曬後引致的黑斑、斑點,淡化斑印,我雖然都會再搽防曬,但佢淡化我既痘印都真係有D幫助架。


除左可以當面部保養品,佢仲功能多多架。
可以舒緩及滋潤妊娠紋所引致的肚皮脹裂不適感。
仲可以當頭髮精華油用,不過就唔好直接噴上頭髮,噴係手心搓勻再抓上髮絲。

NOL 所有產品,均以天然,有機材料為主,並以挑選有國際認証,認可的原材料為優先,尤其是擁有USDA,ECOCERT 這兩項國際認証,用以保証產品質素。
仲有個未出場既產品,下次再講。

Natural Organic Life

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...