2017年8月18日 星期五

投入天然有機生活@Natural Organic Life (下篇)

上次介紹其中兩款NOL既抗痘基礎保養產品,主要係處理暗瘡炎症同加強保濕。
♥ NOL 紅蔘綠豆面膜粉 (HK$108/100g)

今次就介紹埋呢樣排毒既面膜粉,成分有紅蔘,含抗氧化物,能有效預防肌膚老化,舒緩細紋,令面色紅潤。
綠豆有排毒功效,有效去暗瘡、除濕疹,去面上T字位過多油脂,仲可以消炎美白緊緻肌膚。


天然野最麻煩就係用既時候需要D準備,面膜粉唔係就咁敷架,要開水架。
我通常是但拎個保養品既蓋黎做容器XD

一湯匙面膜粉,加入約適量清水,我大約溝左兩湯匙,太乾就上唔到,太濕又會滴,所以水份要好小心續小續小加呀。
溝勻之後分成5份點上面到。


推開時其實望落都有D核突既,不過就好有磨砂既感覺。
敷緊會聞到好香綠豆味,紅蔘味就唔太聞到。
均勻地敷在面上 (要避開眼睛部位),5 - 10分鐘後用水清洗,洗既時候我都會輕輕打圈咁洗,感覺上做埋磨砂咁XD

一般每星期2次道夠啦,如暗瘡皮膚就隔日做一次。

洗完最好搽返上次介紹既山茶花油保濕,見唔見我既暗瘡已經受控好多,仲慢慢退緊D印印啦。


Natural Organic Life

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...