2017年8月12日 星期六

5+5@JAYJUN黑金童顏幻彩面膜

一向唔太喜歡敷面膜既我,早前因為無時間做保養,所以膚質大下滑T^T
最近得閒返D,密密敷Mask急救肌膚XD


♥ JAYJUN黑金童顏幻彩面膜
JAYJUN係韓國整容醫院出既面膜,一向都係韓妹熱棒既面膜之選,最Signature既就係會配埋後續保養品,非常貼心架。
最近正式登陸香港既屈臣氏啦!




呢款都唔例外,面膜x5片+黑珍珠精華修護精華露1mlx5為之一盒。

由於白蝕問題,醫生要我遠離維他命C,但夏日炎炎,肌膚難免會受到強烈紫外光而變得暗啞,加上長時間處於Office,冷氣抽乾肌膚水份,一冷一熱交替,對肌膚既傷害都唔講得笑>.<

呢款黑金面膜就蘊含添加了24k黃金的精華素,為疲憊的肌膚提供活力,散發亮麗光彩。配合埋黑珍珠精華修護精華露,深層滋潤肌膚,同時鎮靜肌膚免受外在環境刺激,唔洗維他命C都可以做到保濕美白效果。


面膜有分底面架,白色個邊係滿滿既精華,蘊含 10ppm 黃金精華,有助肌膚微循環,修護肌膚彈性,淡化歲月痕跡。面膜外層由金箔錫紙包覆,將精華完全鎖係肌膚到,更易吸收。


仲分左上下兩片,方便調整位置,唔同面型都Fit到,仲好貼好易敷。


敷完15分鐘,拎走面膜個下好似見到一個全新既自己♥
成個人亮左一個Tone,而且面上仲係滿滿既精華,唔好哂,打圈按摩等肌膚吸收埋呀:)


之後再搽埋黑珍珠精華修護精華露,一啪就開都幾方便。
第一次見黑色既精華,水水既質感,有暗閃效果XD

 搽上面同一般既精華分別唔大家,都算幾好吸收,幫助深度滋養肌膚。

我覺得整體保濕、抗皺和美白既功效都做得到,一星期1-2次,價錢亦都唔算太貴,非常適合恆常保養。
特別鐘意佢既面膜可以將精華完全鎖係肌膚到,完全唔浪費,敷完面仲可以敷下手手腳腳。

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...