2017年8月27日 星期日

不能美白的日子@明色‧淨化排毒水X濃厚復活水

慢慢適應成為白白既日子,其實都有唔少野要注意。
其中一樣影響好深既係,要同美白講拜拜T^T
未成為白白之前,我一直都係鐘意同陽光玩遊戲既,美白幾乎係我既指定功課。
今個夏天雖然要避開陽光,但其實化妝品、塵埃、油煙、舊角質會係面上堆積,肌膚毒素排唔到出黎,就會加速老化,加上水份唔夠,肌膚望落就會變得暗啞>.<

唔可以美白既日子,我都要Keep住明亮膚色:)

詢時問度極高,好多朋友都已經係萬寧見到佢既縱影...
★ 明色 Premium 淨化排毒水 ($168/ 180ml)
★ 明色 Premium 濃厚復活水 ($228/ 180ml)



以開架黎講價錢的確有少少偏貴,但我用左一小段時間,真係覺得佢有D料到,仲非常切合我既需要。


★ 明色 Premium 淨化排毒水 ($168/ 180ml)
我自己本身膚色唔係黑,但望落硬係覺得好似灰左咁,有一段時間都好落力美白,但後來發現,美白未必有用,而且又比較耐先會睇到成果。
而家既我,亦暫時聽醫生話,遠離一下美白。

其實空氣染污物、微塵、油煙,仲自身既油脂、角質層堆哂係面到,當然灰左一層啦。
搽野亦都吸收得唔好。
呢個時候,簡單既排毒美肌,溫和咁清除D老化角質,徹底潔淨肌膚,就即時可以睇到效果啦!


卸妝洗面後,用排毒水浸濕化妝綿,打圈係肌膚上按摩,配合乳酸成分,軟化舊角質,溶解肌膚深層污垢,幫肌膚黎個大掃除。
清澈既花香味好舒服,加上保濕成分,抺完肌膚唔會Dry。
抺完張化妝綿會帶少少灰,但又不至於黃黃黑黑咁,感覺溫和。


原諒我既白白越黎越明顯,要化一化妝先敢上鏡。
我覺得排毒水最強既係用完肌膚即時有種透亮感,好似俾肌膚深呼吸左咁。
化左妝都感覺到肌膚既透亮度,一次去黃、減黑頭、去角質再補水。
而水收毛穴既效果真係幾見效,毛孔一下子收到好細好細,我而家清完黑頭都會用排毒水黎敷一敷鼻架。


★ 明色 Premium 濃厚復活水 ($228/ 180ml)
睇落只係一般既濃厚型化妝水,但其實佢有三個用法既。
用法:
更新導入液:作為潔面後第一個護膚程序,提升肌膚吸收力
高滲透輕乳液:潔面後立即使用,滲透至肌膚細胞,水油平衡
長效隱形鎖水面膜:作為晚上最後一個護膚程序,緊鎖滋潤成分


雖然佢比化妝水濃厚一D,算係比較稠身既水狀,一般我都會用完排毒水就直接搽上面。
特有既 Nanocube®技術,以微細保濕粒子打通肌膚管道,深入肌底,「輕乳液」同時亦係「導入液」,滲透度同保濕度極高,做到鎖水既效果,質感又夠清爽,好岩夏天。

如果開冷氣訓,可以臨訓前再搽多次當sleeping mask,唔會帶層野係面上要就住訓,但又做到高效保濕,唔怕俾冷氣抽乾水,朝早起身都咁水潤。


上妝前都可以用黎做急救MASK,早排肌膚搽類固醇搽到又乾又甩皮,上妝一副慘不忍睹>.<
即時拎枝復活水出黎用5分鐘敷返個Toner Mask,肌膚真係好似復活咁,上妝即時貼好多,甩皮位都無咁覺眼。


So Far兩款產品我都好滿意,特別係排毒水簡直係打救左要美白講拜拜既我,力推俾同我一樣唔可以用美白產品既SIS。

 產品銷售點: 萬寧

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...