2015年8月8日 星期六

偽混血感X天然系@LIL MOON

Yandy由小學開始已經係眼鏡娘,中學開始已經戴Con。
其實由年Con開始,我已經越戴越懶,而家基乎只戴One Day Con,連洗Con都慳返XD

但我最愛試唔同既Colour Con,無計啦,豆豉眼嘛,緊係要彌補下不足之處啦:)

今次就試左呢隻日本品牌LIL MOON彩色隱形眼鏡 (價格 $169/10片)。
分別係Cream Beige色同Chocolate色。



著色直徑 巨目效果13.80mm
含水量 中高38.00%
度數 0.00-6.00
配戴周期 1日


呢個產品最特別既地方就係巨目效果,有成13.80mm架。
不過個個品牌計個Size既方法都唔一樣,同埋都唔係越大越好架,有時太大反而會令對眼細左,所以個Size都係用黎參考下,實際都係試上眼最實際。


我幾鐘意佢開盒個位,一禁就開,唔洗工具。


先試左個Cream Beige色先。
望落個網紋好有層次,通常Colour Con最外圈係最深色既,但呢隻既外圈反而淺色返少少,可以令眼珠同Con既接合位更自然融和,加埋整體偏淺既色Tone,真係好有混血感>v<


戴上眼Size好Fit,有增大效果得黎又唔會冇哂眼白,同眼珠融和得好自然,深到淺好有層次,成個立體感好出,對眼即刻好似波子咁。


我化返日常妝,成個感覺都已經有少少異國風情,而且唔覺誇張,唔一定要化到好行先襯到對Con。


跟住就試埋呢個Chocolate色,呢隻係天然系既感覺,色澤帶棕,比較實色感,就算唔化妝就咁戴都可以做到自然放大既效果,放大感呢隻會比Cream Beige色再大多少少。


呢款戴上眼有種傻更更、呆呆地既感覺,最岩用黎扮可愛。


比較下素眼就知道其實兩款Con既增大效果都好唔錯,舒適度Nice,戴足一日都唔覺乾。
加上無乜走位情況,至於揀邊隻色就好是乎你想要咩感覺。
平均$3X對,我會傾向揀特別款,所以個人比較推薦Cream Beige色,佢個網紋真係做得好靚,仲可以Mix到本身眼珠。
Chocolate色都靚,但相對之下就比較容易搵到代替品。

希望之後有機會再試多D唔同款既Colour Con啦:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...