2015年8月29日 星期六

街坊小店之三文魚盛宴

魚生呢,其實我就好少食。
但奈何女仔朋友每次眾會都幾乎係揀日式餐廳,久而久之我都會食下魚生,但其實都只係三文魚同甜蝦XD


今次同朋友仔去左西環既街坊日式小店:)
睇個樣其實都唔係好街坊者,點解話佢街坊小店?
其實老闆主力做街坊生意,個價大件夾抵食,魚生又夠新鮮,留住客仔都真係要落D本架XD




前菜係送既,老闆特製既漬物,有少少中藥味又幾有嚼口。
大大碟枝豆都係$22,都話係街坊價啦:)


由於我肯食既魚生種類實在太少,所以決定今餐就黎個三文魚盛宴XD

唔好以為三文魚係日本黎,其實挪威先係全球最大既三文鱼出口國,呢到用左挪威三文魚做刺身。

先黎個拖羅,三文魚最肥美既部位,挪威水域凍到震,三文魚既魚油就更豐富啦。
挪威三文魚既油脂分佈平均,一層一層,紋理靚到生熟都極有層次。
紅酒三文魚唔洗點醬油入口又香又滑既呢!
火灸芝士三文魚就夠哂香口。
軍艦係三文魚X魚子既配搭,哈哈,好狠但好味!

生食OK既,熟食一定唔會差,食魚我好鐘意一片片壓開食,只有油脂分佈平均既魚先得架咋:)
燒都好食,香口度UP+

嫌太肉肉肉,可以試呢個,包住生菜清新感返哂黎。

呢個出面食唔到啦掛,外面天婦羅,入面包住茫果同三文魚,配搭新穎得黎仲口感十足。


最後試埋個和牛,同埋個拼盤,都仲有三文魚喎XD
都話今日係三文魚盛宴囉XD
請為挪威三文魚默哀一秒鐘。


最後黎左個好Refresh既柚子雪芭作結:)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...