2015年8月20日 星期四

Baby-G 90 年代復古度假風‧夏日專屬的繽紛


BABY-G 與少女時代 Girls' Generation已邁向第四年,今年春夏以 90 年代復古度假風格為概念,紅、黃、白、黑、藍等不同色系,搭配露腰上衣、超辣熱褲和迷你短裙,以青春時尚面貌展現出海邊度假風情,當然要配返隻繽紛色調既BABY-G BGA-190 系列啦!




BABY-G BGA-190 系列融合世界地圖 飛機造型指針玩趣登場

全新 BABY-G BGA-190 系列錶款,採用左雙錶盤+兩地世界時間設計,同時顯示兩地的時間資訊。
以「旅行」為設計概念,將世界地圖轉印係錶盤上,小錶盤指針細節處則以飛機造型展現童趣感。
防震、防水 100M、LED 照明、秒錶 (1/100) 、倒數計時、每日鬧鐘、整點提示、全自動月曆 、12/24 小時制、按鍵音開關都齊,仲有齊48 個城市世界時間。
加埋3D 立體整點時刻設計,豐富層次充分展現環遊世界的氣息,打造夏日繽紛新體驗!


其中BGA-190GL 採以地球圖樣,搭配湛藍光芒色系,完美演繹地球面貌,全系列共 6 種色系,融合左世界各地既海灘景色,包括沉寂的夜色黑、絢爛的夕陽橘、潔淨的沙灘白、沉靜的深海藍綠色、耀眼的烈日金以及地球的湛藍光芒,搭配你每一日唔同既造型。


我就試左呢隻沉靜的深海藍綠色,好岩我戴住去潛水呀>////<
耀眼的烈日金就襯哂我日常輕鬆既打扮。
你又睇中咩色呢?


活動當日大家都設計左佢地心目中既Baby-G,每個設計都好有心思,充滿個人風樣格,唔知之後既Baby-G會唔會有得自己設計呢?

Baby-G亦送上最新推出既BABY-G BGA-190 系列俾各得獎者。
吃吃喝喝,動動手又過左一個快樂既下午啦:)
多謝Baby-G 同Mina既悉心安排。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...