2015年8月4日 星期二

快速上妝+極速轉妝@LUNA


又係快樂既化妝時間:)
今次揀左幾件韓國人氣品牌LUNA既產品同大家化左兩個妝,夾埋唔洗10分鐘,幾時都可以轉妝轉Look,放工去玩又得,最岩係約左人遲到時拿拿臨執返個樣嘛XD




LUNA 長效保濕定妝噴霧 (LUNA Glamorous Ending Vita Water Fixer) $148
LUNA 多用途保濕軟膏 (LUNA Nine Hour Multi Balm) $158
LUNA 閃鑽眼影筆 (一筆。深淺雙色) (LUNA Eye Dual Shadow) $128

三款產品都各有特色,價錢唔太貴兼夾實用性極高,好值得入手架:)


LUNA 多用途保濕軟膏 (LUNA Nine Hour Multi Balm)
油阻隔膜含有長效滋潤成份的角鯊烷,仲有成12,000升儲水能力,天然成份會係皮膚上形成不黏膩既油阻隔膜,隔絕化妝品與皮膚直接接觸,可以直接當底霜用都無問題。


韓妝既特點之一就係留係肌膚上淡淡既光澤感,呢枝多用途保濕軟膏就可以打造出呢個效果啦,但礎於香港既天氣無韓國咁乾爽,我會以3份粉底+1份多用途保濕軟膏溝埋一齊用,咁就唔會睇落成隻油鴨咁啦。

話明係「多用途」保濕軟膏,當然唔止一個用法啦。


可以直接當成潤唇膚,仲可以MIX唇膏用,我今次就先畫左個好有擊味既咬唇妝,再直接係面加少少保濕軟膏,唇色更加鮮艷,有光澤呀。
平時如果買左D太乾用唔到既唇膏都可以試下加少少保濕軟膏,好大機會救得返。

另外,眼影都可以加入保濕軟膏,會變得更特出,睇落帶閃感架。


LUNA 長效保濕定妝噴霧 (LUNA Glamorous Ending Vita Water Fixer)

上完底妝我地今次唔用碎粉定妝架,因為想保留韓妝既光澤感。
如果呢個時候一掃碎粉成個妝感又會啞緻返架啦! NG!
所以今次定妝就用LUNA 長效保濕定妝噴霧,佢係一層水、一層油咁既,用之前要先搖。
妝前妝後都用得架。


噴既時候距離面部約20cm,45度角向上噴,輕拍至完全吸收就OK啦。
佢既噴霧唔算太細緻,所以千萬距離唔可以太近呀。

含有天然複合維他命,令皮膚持久濕度,仲有清新檸檬香味,用落都幾爽架:)


LUNA 閃鑽眼影筆 (一筆。深淺雙色) (LUNA Eye Dual Shadow)

搞掂個有光眼妝澤感得黎又唔會變油鴨既底妝之後,就黎到最重要既點晴部分啦。
眼影筆有4款色,神秘黑、甜蜜粉紅、誘惑古銅、迷人紫。


一枝有齊深淺兩色。
容易上色之餘,顏色夠哂持久。
袋住枝係身,有咩事需要化妝都可以輕鬆完成妝容。


日常妝當然係萬用既大地色最岩用啦!
先用誘惑古銅深色個邊畫到雙眼皮位置,再用另一邊既淡金色帶返D亮度俾眼窩。
對好多女仔黎講,其實個眼妝已經完工架啦。


但陰公豬我係豆豉眼,都係畫返條眼線比較好,但今次唔特別拉長,畫返正常長度就夠啦!


眼妝完成!


輕輕鬆鬆畫幾筆,日常妝已經搞掂哂啦!
胭脂無搽喎,唇都係就咁搽左多用途保濕軟膏咋。

再黎係將我地既日常妝轉妝做Party妝。
平時返工唔可以化太誇張,但放工去玩,緊要唸計仔搶下鏡啦:)
用一隻拎得哂既妝物,放工前入洗手間極速轉妝兼轉Look去玩餐飽先XD


拎左兩枝閃鑽眼影筆入洗手間,分別係神秘黑同甜蜜粉紅,開始轉妝啦:)

先用甜蜜粉紅淺色個邊畫返個臥蠶位,再用神秘黑既深色畫滿成個上眼皮到雙眼皮位,今次就可以盡力往後位長多少少啦,放工後誇張少少都冇問題。
連接返下眼影,畫到眼珠左右就夠啦,太長只會令對眼更細。
最後一個步驟係用神秘黑淺色個邊畫埋成個眼窩位。
眼妝已經成功轉左啦:)


照計個底妝應該已經Keep左8/9個鐘,係時候拎返枝長效保濕定妝噴霧出黎噴一噴,等個妝到成晚都照樣咁水噹噹。

其實平時出街熱辣辣都可以噴一噴,降下溫架。

希望大家鐘意呢次既轉妝分享啦:)

銷售地點:指定屈臣氏有售
電話查詢:+852 2581 9965

Facebook: https://www.facebook.com/Cosmetic.LUNA.HK
Website : http://www.cosmeticluna.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...