2015年8月12日 星期三

畫個大濃妝做瑜珈@MAKEUP FOREVER

今次Yandy接受MAKEUP FOREVER既防水挑戰,以全妝做瑜珈:)

話說MAKEUP FOREVER既AQUA持久防水防暈染眼唇系列係為專業而生既。
當年法國水底芭蕾舞冠軍運動員MURIEL HERMINE需要能有效長時間防水,而且非常顯色既彩妝產品作賽及表演,MAKE UP FOR EVER因而研發出AQUA持久防水防暈染眼唇系列。
即使係極端水中及高溫環境,同樣能保持美麗奪目、永不暈染的繽紛色彩,向世界展示了品牌多年來「源於專業,分享專業」的品牌理念。


今年又有新成員加入AQUA持久防水防暈染眼唇系列呢個專業既大家庭啦:)
即刻黎挑戰一下AQUA Collection專業給專業的防水妝容啦。




底妝我用返平時既粉底液,之後直接噴上呢枝超強定妝噴霧Mist & Fix,唔會變粉人之餘,個妝仲可以防水,少少亮澤感又透薄保濕。
呢類既定妝噴霧我入手左唔少,真係夏天恩物黎架。


不過噴既時候注意返,唔好太近噴,遠遠打圈噴2-3下好夠架啦,唔係噴到成面都係水。


Aqua Brow Kit防水眉型修正三件組 HK $420
(AQUA BROW眉型修正液7ml HK$240)

特設三件組合,含有一支眉型修正液和兩支專用眉掃,斜角掃可補色,螺旋掃可修正,並附送拉鏈小袋,方便攜帶。

雖然我齊陰見唔到堂眉,但做瑜珈郁黎郁去,一定唔覺唔覺露到堂眉,所以都係要搞搞佢。
Aqua  Brow眉型修正液,既係眉Gel又可以用黎畫眉,唔洗畫完再Gel,直接一Take KO,夠哂方便,仲有成7種色調,配合妝容及髮色配襯需要。
仲具備極佳防水功效,即使身處潮濕夏天,也不必擔心汗水、熱力破壞,全日保持完美眉妝。

用螺旋掃直接沾Aqua  Brow眉型修正液,將個眉色調返岩。
逆毛掃一次再順毛掃返順就搞掂。


用斜角掃補返色,順返靚個眉型。
畫左同無畫完全唔同哂,效果亦持久自然。


新手用可能要少少時間適應,因為Gel完先畫,但畫多幾次就應該好易掌握到架啦:)
不過放返個陰落黎又睇唔到我既傑作^^"
大家做瑜珈個時記得望下我堂靚眉呀。


AQUA 2015 新登場 7月新品
AQUA MATIC防水高效眼影筆  HK$200

系列共15款色調,由淺到深囊括裸色到鮮艷顏色,加上啞緻、金屬、絲光、閃鑽、幻彩等不同質地,煥變不同眼妝。
高效防水防糊化,絲漾質感。
易畫到好似顏色筆咁,一扭即轉出筆芯,筆刨藏於尾部,方便隨時用。


Aqua Liner防水炫彩眼線液HK$240

持久防水、極致濃豔,對抗夏日高溫濕熱,保持長時間不暈染。
共有19款鮮艷麗色澤,包括啞光、珠光及亮片,可任意搭配造型。
一款「超精細、持久、不暈染」的突破性防水眼線液,針對夏季彩妝速效持久的廣大需求。


直接黎到眼妝既部份,用ME-32 Metallic Golden Khaki填滿成個眼窩,再用M-11 Matte Black畫內、外眼線,唔想太實色,快手拎綿花棒擦鬆少少個邊緣。
Metallic X Matte既感覺簡單得黎有D野睇,再Aqua Liner畫埋條眼線,極致精細筆尖設計真係幾好畫,特別拉眼尾超順,來回畫都唔會推返走D色,初學者可以考慮入手。


Aqua Smoky Extravagant 極致防水煙燻黑睫毛膏  HK$280

繼大受歡迎的Smoky Extravagant登場後,進化出具超卓防水力的版本Aqua Smoky Extravagant,高度防水、防暈染的睫毛膏,使睫毛纖長分明,仲有捲曲效果。

掃頭擁有多根細掃毛,可捕捉最細小睫毛,而獨特錐形掃設計,由睫毛底部接觸至尖端,沾上最多睫毛膏,達到豐盈效果。
但對於豆豉眼既我黎講,掃頭真係大左少少,用既時候要小心D。


完美防水防暈染既眼妝,唔洗5分鐘就搞掂。


Aqua Rouge防水持色誘亮唇蜜HK$240

好評度超高既防水持色誘亮唇蜜Aqua Rouge,今年推出兩款新色#21 Cool Candy Pink及#23 Apricot Pink,以唇蜜配合今次的防水眼影筆,帶出夏日跳躍色彩。

配方中的高濃純色配方、礦物粉末(Mica)成分,色素高度集中,提升顏色濃度。
加埋嶄新雙頭設計,一面提供唇膏亮色,另一面透明成分集合精油、烯烴聚合物。
為唇色加上一層輕盈保護膜,鎖住色素同時提升鮮亮度,配合高效防水配方特點,帶來持久不脫既效果。


飲可樂都唔會印到個罐呀。


補返少少胭脂,我出發去做瑜珈啦!!!


一次過同15色AQUA MATIC防水高效眼影筆同埋2隻新色Aqua Rouge防水持色誘亮唇蜜見面呀:)


第一時間緊係要搵靚仔化妝師哥哥幫我執靚個妝啦。
眼影層次豐富左,仲換左隻淡色少少既唇色。
準備開始挑戰1小時瑜珈啦:)


其實我真係堅少做運動,但今次都做得似模似樣呀。
雖然做做下甩左隻襪XD


挑戰完成!
做到身水身汗,個妝完好無缺,好似仲貼過岩岩上妝個下添喎!
真係好厲害。


雖然經化妝師哥哥幫我Touch up過下,食晚返又抺左個唇,但其實夜晚返到去個妝都真係睇唔出有任何既溶妝狀況,真係估你唔到咁持久防水@口@


今次畫大濃妝做瑜珈既挑戰真係前所未有咁成功咁完美過關,船P要用咩化妝都真係唔洗再講多次啦:)


「產品及有關資料由MAKEUP FOREVER提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...