2017年5月20日 星期六

關於運動這回事@Triumph‧Find The One That Moves You

是咁的,我個人的確係懶懶豬黎既,但年紀越大,肥肉越多,細個時仲可以話係Baby Fat,但有返咁上下年紀真係Baby唔出,所以近年運動量大增。

但做運動最令我煩惱既事情係...唔知著乜好T^T
平時都係著普通Bra+T-shirt、短褲,冬天還勉強可以,夏天熱死無命賠,仲會擔心承托不足,令胸部下垂。


德國知名內衣品牌Triumph 透過頂尖創新內衣功能技術、獲獎的設計優勢及超貼身剪裁,打造出最新Triaction 時尚運動系列,做運動唔洗再就住就住。


Triumph 於今季推出獲英國大學University of Portsmouth 胸部健康研究團隊頒發的Bounce Control (回彈控制) 認証,專為不同運動而設的兩大系列:Cardio 強力承托及Studio 中高承托系列,我地當然係一齊“Find The One That Moves You”。


高量運動的perfect match Cardio 強力承托運動系列
貴為Triaction 中獲獎的黃金運動組合,以三大內衣款式及多色的運動緊身短褲為主。
此三大內衣款式更以Dynamic Lite 創新動感系列之名,榮獲堪稱設計界奧斯卡頒發的2016 Reddot Awards 大獎,表揚產品上創新、時尚、舒適貼體及功能的卓越表現!


三大內衣款式係乳杯上都採用左創新 3D Powertech 技術,做運動時刻保持既超輕貼身感受。乳杯物料上採用三層防震物料壓縮而成,包括:四向彈力物料、超輕韌力網布及吸濕排汗內裡物料,壓成超輕 3D 乳杯並加強貼合胸部線條,同時達到理想的回彈控制效果,確保胸部於得到全面保護,令運動時發揮最佳表現!
另外,仲加入 3D Power Straps立體動力肩帶,採用舒適薄泡棉及可調較鬆緊的設計,減輕運動時的磨擦力。
適合高量運動例如:泰拳、跳舞、重量訓練等。


Triaction Hybrid Lite bra top (blue / Black color) $380
以搶眼色調及時尚設計見稱的Cardio 強力承托運動系列, 無鋼圈及輕盈乳墊Hybrid Lite 款式同樣做到於運動時大幅減低74%胸部回彈震動。
仲採用Spacer Cup 技術,內置立體透氣層,加上內外層採用兩種不同密度物料織造,成就超輕、高透氣體感!


Triaction Control Lite bra top $420
附鋼圈及乳墊Control Lite 款式有千個氣孔乳杯剪裁,超輕透氣,令穿戴更舒適更清爽。
獨特雕刻圖案拼湊方形幾何圖案配合無縫光滑乳杯,襯衫更方便,加埋3S (Smooth Support System) 無壓設計,鋼圈上端加入軟墊,具承托效果並加倍舒適。

Triaction Control Boost bra top $320
無鋼圈及乳墊Control Boost 款式就採用超輕韌力布料,兩側配上獨特透氣網布。
設計配合前扣剪裁,更容易穿戴,而且有保險扣架,令運動時更安心。


Triaction Fit-Ster short $298
自由配襯既多色緊身短褲,採用左國際認証LYCRA 物料及快乾透氣物料,回彈力極佳,清爽舒適,並具有抗磨損功能,更達到明顯緊緻的無縫塑身效果。
兩層布料兼撞色設計,加上4 大色調,美貌與功能兼備。


如果你唔算太高運動量,又想日常都著得返,可以考慮Triumph 最新的 Studio 中高承托系列
方便日常穿戴及中量運動如:瑜珈、慢步等
有Magic Motion 及 3 大剪裁的 Free Motion 款式:
Triaction Magic Motion sports bra (black / purple) $380
Triaction Free Motion push up sports bra (black / blue) $380
Triaction Free Motion thin padded sports bra (blue/ purple) $420
Triaction Free Motion non wire sports bra (black/ purple) $380

而兩大運動系列全部胸圍款式均提供 cup size 選擇,滿足不同女士需要♥


我地一大班女仔個個身型、對brabra既要求都唔一樣,但齊齊試Bra,一齊“Find The One That Moves You”。
Yandy就揀左Triaction Control Lite bra top $420
靚靚既幾何圖案係我睇中佢既原因,著上去承托力真係同一般bra bra完全唔同呀,3D Power Straps立體動力肩帶,可以減輕運動時既磨擦力,呵護肌膚唔會擦損,調較鬆緊仲好方便添。

Triaction Fit-Ster short $298
襯埋一套既緊身短褲,做運動時好貼腳,又唔會走位,唔洗就住就住怕走光。
最正係雙層設計,修飾腿型,肥腳都即刻Slim左。


肩帶可以自行調交雙帶或交叉帶,我鐘意交濤睇落更瘦XD


有左最新Triaction 時尚運動系列,以後就可以安心、開心咁盡情運動。
閨蜜約會除左High Tea、Shopping,從此就多左一個健康既選擇:)

如果你都有運動既煩惱,不妨去一轉Triumph,Find The One That Moves You啦!

Triumph官方網站: http://www.triumph.com/hk
Facebook專頁: https://www.facebook.com/Triumph.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...