2017年5月4日 星期四

係真唔係呀?!芫茜味身體磨砂霜+保濕手霜?

為左迎接大哂肌膚既夏季,係時間去舊(角質)迎新(肌)啦:)
收到 Kiehl's 既兩款新品,三款經典香氛- 芫茜、西柚及薰衣草配方。
為我既白滑夏季加油!!!


♥ Kiehl's 全新溫和身體磨砂霜 (HK$265/ 250ml)
主要成分:
天然絲瓜、燕麥、蘆薈和洋甘菊精華

我對芫茜好驚驚,聞唔OK,食到牛肉球個少少芫茜都會變面,量多係會有作嘔既感覺,最近亦的確有好多芫茜產品推出,芫茜醬、芫茜薯片等的,但估你唔到居然Kiehl's 既新品都有芫茜味@口@

我有少少驚驚豬咁打開...
咦?!
又OK喎,佢雖然有少少芫茜,但感覺溫和無咁刺鼻,可能係因為Mix左絲瓜、洋甘菊等其他成分既味道,好舒心。

澡涼時,沖濕身體後加入適量磨砂霜打圈按摩,以燕麥溫和帶走肌膚上既老化角質,仲可以舒緩因乾燥引起既肌膚繃緊、痕癢等刺激現象,一過水肌膚留有淡淡香味,感覺非常清新。

♥ Kiehl's 豐潤保濕手霜 (HK$140/ 75ml)
以經典高效能手霜作靈感,同樣有芫茜、西柚及薰衣草三種香味。
蘊含乳木果油保護、軟化肌膚,維他命E具備強效抗氧化功能,保護肌膚。

今次我開左西柚味,清甜芳香,質地豐盈飽滿,一推開就有種潤澤柔軟既感覺,而且不油不膩,拎野唔會滑手。

快D幫肌膚黎個大掃除,準備迎向夏日既太陽啦:)

更多資料:
Kiehl's Facebook: http://www.facebook.com/KiehlsHK
Instagram: http://www.instagram.com/KiehlsHK
Weibo: http://www.weibo.com/KiehlsHK
Website: http://www.kiehls.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...