2017年5月7日 星期日

金色膠囊魔法‧10 years younger miracle@Elizabeth Arden

生命中有好多令人無奈既事,慶幸遇上時既我已經有能力去處理。
所以話,任何時候都應該為自己做好準備,Elizabeth Arden 最新推出Advanced Ceramide Capsules升級版黃金導航膠囊 為肌膚帶黎10 years younger miracle,逆生長無誤:)




Elizabeth Arden 既膠囊,去旅行既MUST Have Item,仲要帶定多幾粒上飛機用XD而呢晚既Party Night,主角就係升級版既黃金導航膠囊!

豪用升級版黃金導航膠囊做手部按摩,魔術師哥哥仲同我地大玩魔術,變左超多升級版黃金導航膠囊,當然要變埋慢慢用。


最新推出升級版黃金導航膠囊 Advanced Ceramide Capsules 同埋 黃金導航眼部膠囊 Daily Youth Restoring Eye Serum返去,向年輕進發。


黃金導航眼部膠囊 Daily Youth Restoring Eye Serum

為眼周肌膚提供純正、有效而密集式的修護,一顆膠囊載有一次使用量,蘊含CLX複合物,有效對抗眼睛細紋、眼尾紋,並提升肌膚,使眼周肌膚更平滑、更亮白。

通過眼科醫學測試,敏感眼睛可安心使用。

眼部膠囊我第一次用,睇落有D油,但一搽上眼就吸收哂,感覺輕盈無負擔,仲好夠滋潤度,細緻、乾燥一下就無哂。除左用黎搽眼,我都會用佢黎搽埋嘴,貪佢吸收快,效果仲快過潤唇膏,嘴唇乾燥感即刻無影無蹤。


配合埋新品 升級版黃金導航膠囊 Advanced Ceramide Capsules (HK$840/ 90粒裝; HK$650/ 60粒裝: HK$385 / 30粒裝)
配方倍效昇華,推出升級版黃金導航膠囊,以更輕薄的精華質感為肌膚提供三效逆齡修護方案,體驗糅合天然植物精粹與先進科研的抗老功效。


岩岩我手上仲有盒未用哂既舊裝,即刻比較下。
升級版黃金導航膠囊繼續沿用單劑膠囊包裝,以確保精華新鮮及份量精確。

望落舊裝既膠囊Size好似大粒少少,精華量亦多D,望落色澤淡D、稀身D。
但論吸收同滋潤度新裝大勝,而且感覺更加清爽舒服。


三效逆齡精粹,有效重整肌膚天然脂質屏障的修護功能,更有效賦活肌膚細胞再生,同時撫平幼紋及皺紋,提升肌膚持水力。

一粒已夠搽面同頸,質地更加清爽,舒適感大提升。
不含防腐劑及香料,我最鐘意去旅行時帶住幾粒,係機上同乾燥既地方都可隨時用。


每顆膠囊均使用可生物降解物質,不會對環境造成負擔。
簡單方便重塑健康脂質屏障,撫平臉上幼紋及皺紋,潤澤肌膚,延緩肌膚衰老既革命性新方案就係呢粒金色膠囊內面,令肌膚悄悄年輕十年。



5月1日起,於ELIZABETH ARDEN專櫃及各大莎莎有售

如欲進一步了解ELIZABETH ARDEN,請瀏覽:
網址: www.elizabetharden.com
Facebook: Elizabeth Arden
查詢:elizabetharden@luxasia.com.hk


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...