2017年5月15日 星期一

日間防禦‧夜間修護@Crabtree & Evelyn還我無瑕雙手

話說,最近男友一直投訴說我的手粗粗的T^T
嗯...作為化妝師,化妝時又會接觸到膠水、噴髮膠等等,仲要成日洗掃>.<"
雙手變粗都係好合理既事者...


不過呢,我唔可以由得自己對手粗糙落去既((握拳
一於黎個拯救雙手行動啦!




唸起Hand Cream,第一時間一定係Crabtree & Evelyn:)
今期仲推出左一早一晚既玫瑰新品。
♥ Rosewater抗污染手部隔離霜
♥ Rosewater手部修護霜
♥ Rosewater晚間手部深層修護霜


[新產品] ♥ Rosewater抗污染手部隔離霜 (HK$185/ 30ml)
係Crabtree & Evelyn首支抗污染手部隔離霜,預先為手部肌膚底層作好準備,鎖緊水分並加強滲透力,有助手部修護霜吸收,照顧手部底層肌膚兼阻隔外來污染物,為雙手建立抗污染透氣保護屏障。
香味應該唔需要我講,清甜天然既玫瑰香,質地非常水,一推開好似有層水膜係手上,肌膚變得軟綿綿的。


[新產品] ♥ Rosewater晚間手部深層修護霜 (HK$195/75g)
同樣都係Crabtree & Evelyn既新品,首支具修復及亮澤柔滑功效既晚間手部深層修護霜,係晚上保護同修復手部肌膚天然屏障、保濕及撫平乾燥肌膚。
質感豐腴,要少少時間慢慢吸收,包裹住雙手,全效保護、軟化及深入手部肌膚底層作全面既修復。

♥ Rosewater手部修護霜
日常跟身既當然係呢枝出哂名既手部修護霜啦:)
隨時隨地滋養修護手部肌膚,時刻保持柔滑健康。


有左呢三個小幫手,我對粗糙既手三、兩日已經滑返哂,連指甲邊既死皮都軟化哂。
男友都即刻感覺到分別,問我點解滑左咁多既XD

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...