2015年9月7日 星期一

粉系確不同‧Za 全新空氣感無瑕粉餅 革新Liquid x Powder!


資生堂旗下Za又有新出品,呢一日就請左資生堂日本研發代表 同 Za首席化妝師 親臨香港,同我地解構輕透無瑕的秘密。


全新空氣感無瑕粉餅!!!
用左革新既Liquid x Powder!技術,當中「極緻粉底技術」特別針對亞洲夏季潮濕高溫氣候,仲有專業調色既粉調同黃調、仲照顧特別遮瑕需要,9隻色照顧唔同膚色、唔同需要兼唔同喜好既「港女」,夠哂專業啦掛?


Liquid x Powder!技術係將精華成份加入輕透粉末粒子同抗油光粉末內搞勻,多種精華液會平均包裹住粉末粒子,經過輕壓既過程製成粉餅狀。
比上一代既粉末輕左足足66%,摸上手軟綿綿咁,好無重啊!


價位超親民,空氣感無瑕粉餅$95/8g (補充裝) 粉盒$35
粉紅色向來都唔係我杯茶,但Za呢個粉盒只係$35,買個粉樸都唔止呢個價啦。
而且用左線條感既幾何設計,女性化得黎又幾有特色。
即刻試試佢先!


個粉本身有少少膠水,應該係用黎痴住個粉盒,咁要換粉個時咪要溶返出黎囉?!到時再算XD
不過個粉又真係好滑,附送既雙面粉樸,用海綿面上粉,絨毛面重點遮瑕。


痘印仲未清,點都要再落返D遮瑕先見得人,直接再用絨毛面印返少少粉定妝。


你見我成面痘印都知我最近既膚質唔會好得去邊,但上妝完全無卡粉情況,妝感好自然輕透。
妝效偏向啞緻感的,有平滑膚質既效果。


自然既透光感底妝,感覺唔錯,而且好爽身,又夠貼膚。
粉餅黎講真係幾唔錯,返工快速上底妝就最岩用,一步完成。


全新Za 空氣感無瑕粉餅,粉系確不同,即刻挑戰現呢個無重‧無瑕既零死角裸妝啦:)

於指定屈臣氏、莎莎及APITA有售。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...