2015年9月12日 星期六

養生果汁‧ORGANIQUE ACAI巴西莓汁


最近收到果汁>v<YA!
原來係巴西莓汁黎架,對美容有認識既朋友應該都聽過巴西莓,係一種蘊含豐富的維他命、天然氨基酸、膳食纖維,以及非常高濃度的抗氧化物既水果。

除左美顏有功,對改善腸胃同排毒都好有效架,岩哂我呢D三日唔埋兩日就肚痾既人^^"
仲有明目效果添,眼仔易攰或者成日戴CON都好岩架。



呢枝就係用左巴西莓搾汁,含有多種不同的胺基酸,花青素,纖維,等等的對人體有益元素。對於美客瘦身,去斑美白,改善睡眠及控制血糖等等有多種好處。

美國製造,有埋FDA認證。

新鮮既巴西莓係香港不易買到,我雖然未食過,但聽講味道都幾特別,係介乎於巧克力和西梅之間,估計未必人人可以接受,製成左果汁個樣其實都幾似巧克力溝西梅XD

每天的30-60ml,一大枝係946ml,大概係一個月既份量。
有埋個量杯好方便,我腸胃一向麻麻,豪飲60ml一日,早餐前空肚飲就最好。


個味飲落似係濃郁既西莓味,都幾好飲喎,最緊要係感覺夠天然。
而家既營養補充品都係合成野,就算用料天然,出黎個感覺都好合成。
呢隻就真係好安心,當飲養生果汁就得啦:)


所以我直情雪左入雪櫃當果汁飲XDDD
60ml真係唔多夠喉。


我飲左唔夠兩星期,但感覺腸胃好左好多,唔會成日個肚仔嘰哩咕嚕,肚痾次數直接歸零。
我個可以令人讓座既大肚腩都好似冇咁漲住漲住添,真係有D料到喎。

睇返原來係有豐富既食用纖維素,加埋係植物蛋白質所以更加易吸收,兼幫你排走毒素。
真係幾岩我呢D食肉獸飲。

至於話有助集中精神呢方面...Yandy精神從來都無集中過XDDD真係唔敢評論啦!

更多資料可以到https://www.facebook.com/bidcome?fref=ts
網上商店:http://www.bidcome.com


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...