2015年9月14日 星期一

秀髮要閃耀係陽光下‧點曬都唔怕乾@Moist Diane

街站擺左成個月,笠笠問題好似冇左啦:)
但曬得多,頭髮開始有D乾燥感,今次就試左Moist Diane 2015既新產品— 白金貴油閃亮系列。

係日本No.1無矽洗髮,聽講好出名、好多人用架。
加上日本野個外型一定有返咁上下,日本藥妝店熱賣品今期係你啦。



個樣咁閃,就知係用左D勁野啦,成分好珍貴,有白金微細分子,可以凝聚光線,頭髮睇落好似打左燈咁架XD

洗頭水嶄新以天然貴油代替矽成分,唔怕好似之前咁流到個頭痴埋一舊。

最重要就緊係貴油啦,代替左令我怕怕既矽,同時Keep到細滑感,而且重點加入椰子油,可以說是風靡美容界的精華油,再加埋劃時代絲亮纖維 (Platinum Fiber)美髮補修技術,修補受損髮質。

即刻試下先。

一轉一接就泵到出黎,個泵都幾好禁:)


勁Like呢隻酸酸甜甜咁既香味,清新得黎唔會「娘」。
我係Slide the City換左水滴仔(個名我亂作架)用黎起左泡先洗頭。

洗既時候都幾順喎,但同矽個種滑係有D分別既,佢滑得黎頭髮感覺係豐盈架,唔會好似抺玻璃個種感覺,唔知大家明唔明XD


沖出黎D泡都仲好Rich,個人幾鐘意呢種感覺。


護髮素就一定滑啦,但都唔會好難沖,Nice!


髮膜個感覺好似包住哂成條頭髮咁,用量要多返D。


成個系列我最Like佢個味,好Refresh,洗完係鬆得黎又夠潤,同埋真係有光澤左,我早排係Slide the City到曬爆左,但髮質睇落仲好左。

貴油配方亦令我唔洗擔心矽,補修受損角質既效果似乎不錯,摸落滑身左唔少。

萬寧獨賣

更多資料:https://www.facebook.com/moistdianehk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...