2015年9月25日 星期五

innisfree初體驗‧碳酸溫泉水力量

日韓大熱既碳酸美容熱最潮,最近終於吹到黎香港啦!


innisfree礦物水光舒緩系列 Jeju Sparkling Mineral Collection
其實之前去韓國旅行都買左一堆innisfree返黎唸住試,但太多產品試用,結果唔係送俾人就擺到過期,今次終於有機會正正式式咁試下佢啦!

以濟州島西南部山房山稀有既碳酸溫泉水代替普通水,來自不受污染的地底535米玄武岩層,富含3種高濃度碳酸(包括雙碳酸離 子Bicarbonate icon、游離碳酸free carbon dioxide)和13種溫泉礦物質,能為肌膚輸送有效營養成份。




Event當然唔少得飲飲食儂既環節,通常我就掛住食咩都唔記得^^"


大會今次特別準備左為礦物水光舒緩系列而設既飲料,澈藍色既飲料上面加上綿花糖波波,一倒入碳酸就溶為一體啦>////<


就好似礦物水光舒緩系列咁,以碳酸溫泉水釋放水潤重生力量一樣:)


innisfree礦物水光舒緩系列由 潔面>爽膚水>礦物水光舒緩精華>乳液>面霜
韓國係比較乾燥既地方,韓國女仔會係乳液之後再搽埋面霜,確保水份充足。
香港就因應天氣同肌膚質素啦,如果極乾性或非常倦怠肌膚狀態下都可以用面霜架。


Jeju sparkling mineral essence礦物水光舒緩精華 (HKD230/70g)

成個系列最皇牌就緊係呢枝礦物水光舒緩精華啦!
富含73.6%山房山碳酸溫泉水,3種高濃度碳酸和13種溫泉礦物質相互協同發揮複合能量,配合專利的Micro Sparkling Technology™微細 氣泡科技™,高效將水份及礦物質傳送到肌膚底層,為細胞補水及營養之餘,同時促進細胞新陳代謝,讓缺水、暗啞及倦怠的肌膚,瞬間回復水潤亮澤。

唧出黎係泡泡狀架,第一次用咁既質地既精華,好有新鮮感,推開好水架。
搽上面個下會感覺到D汽泡爆開,炸啦炸啦咁聲,好得意呀!

補濕效果很不錯,特別適合夏末秋初,經歷夏季烈日照曬後既缺水油性肌膚,或會轉季期間比較敏感既混合性肌膚用。

除左好顯著既補濕效果,仲具備改善肌膚紋理、膚色、緊緻及鞏固肌膚屏障等5種 SPA功效。
根據臨床資料顯示,使用礦物水光舒緩精華 2 周後,肌膚的水分流失量減少、膚色亮度也提高,同 時角質層也有顯著改善,肌膚也變得柔滑細緻。

而且產品持久性很不錯,塗抹6小時後,相較其他精華類的產品,有效成份在肌膚含量高1.64倍,突顯出碳酸氣泡自發的高滲透性。


Jeju sparkling Mineral Powder 礦物水光舒緩碎粉(HK$20/ 30g)

如果你平時敷面膜敷到悶悶地,想搞搞新意思,不妨DIY個碳酸溫泉水面膜enjoy下XD
MIX埋兩包碎粉,自製返個山房山既碳酸溫泉俾自己:)


你當隻手係你塊面咁浸落去啦!!!
不過記得換氣呀XDDD
碎粉同水結溝埋之後碳酸氣泡湧現,碳酸水既氣泡特性會為肌膚按摩,促進微循環。
由於碎粉本身含有濟州柑橘果皮萃取物,加埋氣泡特性就能潔淨毛孔深層。
5分鐘(連埋你換氣既時間架啦~) 肌膚即時呈現亮白,兼回復細緻光滑。

成個系列所有產品均不含防腐劑、動物性原料、礦物油、人工色素、合成 香料,溫和呵護每寸肌膚。

等我都養返靚靚我倦怠兼暗啞既肌膚先得。


店舖資料:
銅鑼灣恩平道 52號A地下 (營業時間:10:00am-22:30pm)
金鐘金鐘廊Lab Concept (營業時間:10:00am-21:00pm)
尖沙咀海運大廈Facesss (營業時間:10:00am-22:00pm)
尖沙咀加連威老道30號地下 (營業時間:10:00am-22:30pm)
旺角西洋菜南街2T 添置商業中心地下 (營業時間:10:00am-23:30pm)
旺角西洋菜南街58-60號 (營業時間:10:00am-23:30pm)
青衣青衣城1樓153B號店 (營業時間:10:00am-22:00pm)
坑口東港城1樓 199J 號店 (營業時間:11:00am-22:00pm)
葵芳新都會廣場3樓397-399 號店 (營業時間:11:00am-22:00pm)
澳門板樟堂街1H號新和大廈地下B座及1I號C座 (營業時間:10:30am-22:30pm)
屯門市廣場一期1樓1113號舖 (營業時間:10:00am-22:30pm)
上水廣場2樓277號舖 (營業時間:10:30am-22:00pm)

顧客服務熱線:3758 2988
網址:www.facebook.com/HKInnisfree

「產品及有關資料由innisfree提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...