2015年9月9日 星期三

Dr. Think+ 4D 2合1‧洗面定上妝由自己話事

Yandy又有新玩具:)

Dr. Think+ 4D 自動洗臉器連刷頭 HKD$398
Dr. Think+ 4D 自動洗臉器替換刷頭+替換粉樸 HKD$168
ZenziA 蝸牛保濕防曬 BB Cream HKD$69 (50ml)


又試洗面機?
係就係洗面機,但呢個勁啦!
係二合一既洗面機,又可以洗面,又可以上妝,一機兩用。
仲係韓國生產,原裝進口,品質保證。


先講洗面,又黎到轉季既時候,唔小心處理隨時引發敏感。
部機係得一粒制咁大把,開關都係禁佢。


0.003mm 細毛,摸落超柔軟既呢!
刷毛比手更有清潔力,將每一個毛孔都徹底潔淨再搽保養品自然吸收更好啦:)


洗而時要先將洗臉器刷頭整濕,用自己用開洗面產品擠係洗臉器刷頭到,就可以開機啦。
振動刷頭就會自動製造泡沫,但我係用洗面乳既,起泡量就唔算太多。

直接用洗臉器刷頭連泡沫在臉上輕輕打圈按摩,針對鼻翼可以以斜角來回搓動,刷毛極為柔軟,潔面時唔會刺激肌膚,配合4D聲波震動將D污垢清哂出黎。


每次使用完都要將刷頭拆出清洗,放係乾燥處晾乾架,呢個時候,就可以順便換埋刷頭。
上妝去!


5秒內變身成功,由洗臉器變成上妝器啦:)
咁當然要配埋ZenziA蝸牛保濕防曬BB Cream,蘊含蝸牛分泌液提取物,遮瑕同時保濕,加埋SPF41 PA++,阻隔紫外光之外,仲可以美白膚色。

BB Cream質地透薄易推,直接擠係粉樸上面搽勻全面就得架啦。
粉質都幾貼服,保濕度非常夠,顏色黎講係我試過既BB Cream入面最自然既一隻。


雖然呢隻BB Cream既遮瑕度都幾高,但對於我之前暗瘡大爆發既痘印都係要搵遮瑕膏幫幫手,但一般小瑕疵淨係用BB Cream都夠哂啦,黑眼圈唔太嚴重既話,一至兩層BB Cream都夠遮啦!

上妝效果好貼,妝感好自然,裸妝效果very nice!!!


望落滑到「叮」一聲既底妝用左唔夠5分鐘就化好啦!
成日都冇乜脫妝問題,好抵玩!

想洗面定上妝由自己話哂事:)

銷售點
KC Mall:觀塘成業街 6 號泓富廣場 2706-10 室

KC Out:
荔枝角青山道 489-491 號香港工業中心 B 座 7 樓 12 室
葵芳葵富路 7-11 號葵涌廣場 2 樓新時代 50-53 A7 舖
旺角西洋菜南街 1 號兆萬中心地下 G11 號舖

KC Plus:
屯門屯利街 1 號華都花園商場 3 樓 2E 號舖
尖沙咀加拿芬道 35A(N)地舖
旺角西洋菜南街 1N 號百保利商業中心地下 12 號舖


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...