2016年6月5日 星期日

給肌膚換季‧重新Switch-on細胞更新能量

最近開始有盛夏既感覺,收到shu uemura既產品先醒起要拿拿臨幫保養品換季>.<
但呢個時候我已經生左兩粒痘痘啦T^T


Anti/Oxi+ 昇級綠茶抗氧化潔顏油 (HK$670/450ml, HK$265/150ml)
TSUYA光感新肌賦活精華 (HK$615/30ml, HK$725/50ml, HK$950/75ml)
仲有份實用既小禮物,最尾先講,肌膚要緊,保養行先:)




相信呢枝綠茶cleaning oil大家都唔陌生,佢幾乎成個大學時期都陪住我,不過個時仲未係昇級版。

呢枝係全新配方加入左日本享負盛名的抗氧化成份--銀杏葉精華,提昇抗氧化效果,亦更能促進微血管循環,提昇肌膚生氣活力,仲有生命樹之稱既辣木精華,有神奇潔淨功效架,仲幫你抵禦埋環境污染所造成既氧化現象。

秋冬季轉用左滋潤度比較高既ultime8 琥珀2合1按摩潔顏霜,而家係時間轉返更清爽抗污染既綠茶潔顏油啦。


日常我只搽防曬、素顏時只用2泵就夠哂。
正常妝容請用3-4泵,濃妝就5泵左右啦。
感覺是水水的,零油膩感的((笑

平時落妝油都係乾用既,但呢枝加入左遇水膨脹既微膠體,濕用都一樣得。
好鐘意落妝時直接搽佢上面做按摩既感覺,清新的綠茶香味很感覺很re-fresh。
用cleaning oil最好的地方係成個妝都可以一Take卸掉!!!連睫毛液也OK。
而且卸眼妝既話,以油份作為潤滑既介面,對皮膚的拉扯是最溫和的。
按摩眼部亦有助收緊,一舉多得呢。

過水後亦唔會覺得有層野係肌膚上,感覺好清爽輕鬆,最Like清爽不乾燥既感覺。

唔知大家會唔會有咁既感覺?
每一日起身時都覺得自己肌膚唔錯,但午飯後暗啞、泛油,就算化左妝都係冇朝早咁容光煥發。
原來係我地日常生活接近到唔同既壓力,好似長時間既工作、唔夠訓、紫外線等等,都會令到細胞氧化,咁就會令面容睇落憔悴,呢個時候,化妝都係治標不治本既者。

shu uemura一直提昌「美麗妝容始於美麗肌膚」的哲學,我也不知不覺的走到要好好保養的年紀了。
TSUYA 光感新肌精華靈感源自槐花(Enju Flower),Enju日語意謂長壽且生機逢勃,7天就switch-on你既年輕光感嫩肌,以活細胞新肌複合物(Rhamnose) 有效持續刺激細胞接收體,重新Switch-on,令肌膚從基層逐層更生,形成富彈性、充滿光澤及膠原蛋白的肌膚,展現年輕光感美!同憔悴倦容講88。 


精華帶幻彩色的,軟綿綿的質感好快滲入肌膚,仲有淡雅既花香!!!
完全是我的茶。


搽上面感覺皮膚一下子就軟化了,觸感變得細滑,仲透出淡淡的光澤感。
清爽得黎補濕度亦好夠,而且持續到早上起來仲感覺到啊。

仲未夠光,加埋呢個FLASH & FILL-IN LIGHT,打個燈,就幾時都咁有光感啦XD



shu uemura Facebook Fan Page連結: https://www.facebook.com/shuuemura.hk
shu uemura網頁連結: http://www.shu-uemura.com.hk
shu uemura 微博: http://weibo.com/shuuemurahk
shu uemura Instagram: http://instagram.com/shuuemurahk#


「產品及有關資料由植村秀提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...