2016年6月21日 星期二

慳妹防曬使用策略@Bioré UV

又係防曬總動員既季節:)


一到防曬季節就唸起一舊炭既自己XD
而家雖唔算白,但至少唔再會被誤成賓妹了。

其實我用防曬既速度係所有保養品之冠,本身就易曬黑既膚質(我覺得比曬出斑好),補防曬次數之密,加上大量水上活動,潛水、Wake Board等,一個夏天可以KO 10枝以上既防曬^^"

所以我用既防曬產品係是乎唔同情況同需要的,唔係條數都幾襟計。



Bioré UV係我中學時期已經會用既開架防曬產品,仲連續四年成為日本No.1銷量防曬品牌*。
以前去台灣必定大量入貨,呢幾年進駐香港易入手好多了:)


今次就收到兩款Bioré UV皇牌既防曬產品
♥ Bioré UV長效清爽防曬噴霧 (HK$99.9 / 50g)
♥ Bioré UV冰爽透涼防曬啫喱 (HK$84.9 / 120ml)

其實呢兩枝我上年已經用緊架啦XD


♥ Bioré UV長效清爽防曬噴霧 (HK$99.9 / 50g)

SPF50+ PA++++針對戶外活動既防曬產品,強效防水耐汗,蘊含天然蘆薈及尤加利精華,有高度保濕功能,為日曬後既乾燥肌膚補充水分。
仲有羅漢柏精華,有助防止肌膚因日曬而泛紅。

最鐘意佢小巧輕便既設計,帶住係手袋都唔覺重,仲可以倒噴,用起黎非常方便。但基於我極易曬黑既膚質,我係日常用的XD
早上出門前,唔洗1分鐘就噴哂全身,出得門口,岩哂我呢D唔到最後一分鐘都唔起身既死懶鬼XDD


佢有長效輕透配方 (Silicone Powder),透明不泛白,令肌膚全日清爽柔滑、不黏膩。
噴上肌膚時感覺一陣涼,有瞬間降溫既舒爽感,仲可以保持肌膚冰爽涼快。
噴既時候會有少少酒精味,但散左變左好淡既橙香味,感覺唔錯。
隔10-15cm來回噴4-5次,防曬就可以均勻分佈肌膚表面,加強隔離紫外線,提升防禦效果。

如果唔小心距離太近噴既話,就會噴成一小陀XD
不過都唔洗驚,推返開就可以啦,感覺同沒噴既肌膚質感差唔多,我有時會唔記得自己噴左未XDDD

另外,呢枝噴霧係面部、頭髮及全身適用既,但要注意用係面部時最好先噴係手心,再搽上面,唔好直接噴落面到啦。

但我自己日常既面部保養品已經有防曬度數,所以唔會再用呢枝搽面。


總括黎計,佢係性價比非常高既防曬品,加上便利性,同泛用性(面部、頭髮及全身適用),非常值得入手。


♥ Bioré UV冰爽透涼防曬啫喱
噴霧雖然方便,但以我既高用量,當然會再配合再平價D既選擇啦。
防曬啫喱有齊噴霧既優點,極速冰涼配方,高度保濕功能,防止曬後泛紅,只係防曬系數得返SPF30 PA++。

我主要用佢黎補搽,反正人已經返到公司,花多少少時間搽防曬都無所謂啦XD
價錢比噴霧平,量亦多少少,加上啫喱用量少D,慳多DD。

學生妹應該都會用得唔心痛,因為防曬真係要豪氣地用,搽既量唔夠係防唔到曬架:)



售賣點: 各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售
產品查詢電話: 2866 3776
Facebook︰ http://www.facebook.com/biorehongkong


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...