2016年6月18日 星期六

送贈豆豉眼亮麗眼神@dejavu


夏天一到,化妝最令人煩惱既一定係眼妝溶到亂七八糟,最近就收到dejavu一系列既眼妝產品,等我即刻試下係咪對抗到夏天既熱浪啦:)




持久絢麗柔滑眼線筆 (自然黑/深黑色/深啡色) HK$98

眼線持久貼服 完美眼線隨心所欲

想打破「眼線筆不夠持久」呢個觀念,所以dejavu呢隻眼線筆以增量SILICON FIXER成份,對抗皮脂、汗液、淚水,令眼線不會暈染,眼線持續一整天。
筆芯比一般眼線硬實,更易於調整眼線粗幼,用黎畫公仔亦無有怕,但畫上眼時同樣做到柔軟順滑緊貼肌膚。
眼線的顏料成分,溫和不傷肌膚,畫上後於60秒內仲可以隨意暈開,勾畫眼部輪廓之餘,亦可以用黎畫煙燻眼妝架。


事先準備好底妝,為左想俾大家睇清楚D眼妝既部分,今次眼影留到最後先化。

先畫左內眼線先,筆芯只有1mm呠幼細,畫起黎都幾易控制,用黎畫內眼線亦唔篤眼,不過顏色上略嫌未夠黑實,但一般出門用就幾自然既。佢既筆芯比一般眼線硬實,比較易斷,所以畫既時候唔好扭太多出黎呀:)

佢既防脫妝能力真係超級值得一讚,畫上眼後幾乎完全唔會溶,經過成日既熱浪,居然同上妝時幾乎一模一樣,完全零暈染,非常之犀利!


Lash Knockout Extra Volume Mascara 魅惑濃密型睫毛膏 (魅力黑色) HK$118

平時我就好少搽睫毛膏既,因為天生睫毛實在零存在感,點搽都睇唔到>.<
但呢枝魅惑濃密型睫毛膏真係幾有驚喜,配合凝膠成分,令到搽睫毛既效果都好似戴左「假睫毛」咁纖長、濃密、捲翹,實現增量130%。

最滿意係佢就算搽幾層都好,出黎真係做到根根分明既效果,睫毛仲有種光澤亮麗感。


獨特薄膜能將睫毛包裹著,保護睫毛及避免因皮脂、汗水、眼淚、磨擦而形成暈染,唔會印到眼周,不過我本身睫毛都無乜力,去到午後會有少少Drop,要再補夾一下,而神奇既係,就算補夾,都唔會夾到D睫毛一節節,保持到根根分明既效果。
呢個係午後補夾完既效果,係咪完全睇唔出我補夾過呢。

而且更方便既係,卸妝只需用溫水,層薄膜就會好似脫殼咁卸走左架啦。


持久絢麗柔軟毛筆型眼線液 (亮黑色/亮啡色) HK$98

科學毛筆型既眼線液非常之咁易控制,用黎畫睫毛,每條都咁幼,咁精細,畫上眼絕對無問題啦:)


全新速乾型眼線液令眼線更持久,畫出黎顏色夠黑、夠實,連點返我招牌既下眼角位亦非常順心,畫粗、畫幼都好易控制。
眼線加入矽固定劑形成了具有防水效果的薄膜,能有效對抗皮脂、汗液、淚水,持久貼服更耐摩擦,不暈染,不易脫色,仲加入美容成分,溫和不傷肌膚。

同樣只需用溫水就可以簡單卸除啦。

畫好眼線,輕輕加返少少啡色眼影令眼妝更加柔和。

自然、亮麗既眼妝,都未化胭脂、唇妝已經好搶眼啦:)

同素眼比較,眼神當然超級加分,而且感覺自然唔浮誇,又有放大效果,最開心係見到平日零存在感既睫毛>v<


加返淡淡既胭脂同唇色,唔好搶左咁Bling Bling既電眼啊:)

整體對dejavu既眼妝產品都幾滿意,性價比幾高,特別喜歡睫毛膏搽出黎既效果,同埋眼線既纖細感,用落都幾順手,喜歡精緻妝容既你,絕對唔好錯過啊。


客戶專線:(852) 3607 9692
銷售點:莎莎、city super、 LOG-ON、Colour Mix、雅施、R.O.U.、千色店
網址:www.dejavu.hk
Facebook: dejavu HK


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...