2016年4月28日 星期四

藍X白+夏日專屬配搭+懶人時尚靈魂單品

又係時候換新Look啦:)
Top : GU
Jean: Tai Wan Boutique
Slip-on : JOLIE SORELLA
Bag : 天藍小舖
Accessorie: Handmade
Umbrella : Water front


大家都應該知道Yandy係個懶小孩,上年開始迷上Slip-on,顧名思義就是「把腳放進去即可」既休閒鞋,彎腰綁鞋帶講拜拜,台灣人叫「懶人鞋」真係改得超好,我覺得佢簡直就係懶人時尚靈魂單品呀XD

但...我對Slip-on跟左我成年,又殘又舊,仲爛埋添,真係要的起心肝搵返對新既Slip-on啦! 

韓國品牌BLUE RABBIT x TWIST自家鞋履品牌JOLIE SORELLA 春夏系列2016

今次揀左呢對藍色印花帆布Slip-on,我本身得152cm,矮小既身型不宜放入太多圖案,會令個人更加矮>.<所以我淨色衫係比較多既,但唔想成個人太素既話,揀鞋就可以加返多D明亮清爽既顏色啦:)

今次BLUE RABBIT x JOLIE SORELLA既春夏系列2016就岩哂我口味啦!

BLUE RABBIT係黎自韓國既一隻俾魔術帽蓋住大耳朵和頭既兔仔,而JOLIE SORELLA就係TWIST主打年輕女士既自家鞋履品牌,現代風格到前衛新穎的各種潮流產品都有,顏色搭配緊貼時尚潮流得黎又易襯百搭。

今次聯乘系列,獨特既「+」圖案,是Mira特別為TWIST既合作項目而設計架。

買鞋仲送個布袋添,用黎放鞋仔我驚整污糟,拎左黎放文件XD
鞋型都幾修長,睇落已經充滿少女味,但連個鞋底都好靚囉,咩事先>////<
軟墊位踩落軟身得黎又有承托力,行得耐都唔怕鞋痛,仲有可愛既Logo,望到都開心。

著上腳岩岩好,唔會太闊身,唔係望落好鈍架。
鞋底有2-3cm厚度,一來行得舒服D,二來又可以偷偷拉返高個人XD
最鐘意係佢網紋同膠底相隔,好有層次感,又唔會一個Logo放係鞋踭,感覺唔老土。

撞正落雨都無問題,黎個假日悠閒風既穿搭:)
主色調選定藍天白雲既藍X白,很易Handle的顏色,像我這樣的穿搭初心者也絕對不會失手。

簡單配上一件淨色Top,以暗直條紋加添質感,即時無咁單調。
如果天氣再熱D,可以襯返件小背心,露出纖細既手臂,加添清涼感。

寬鬆既吊帶褲舒適感十足,而且可以遮掩到普遍亞洲女生困擾既下半身肥胖問題,成為左近期既Hot item。
揀左幼身既吊帶帶出可愛又俏皮既感覺XD
著吊帶褲既小Tips係「絕對要露出腳踝」,隨興把褲管摺上幾摺就好有時尚感了,而且仲令整體穿搭更有層次,拉長身型。
配上一對Slip-on,簡直係完美:)

落雨要帶遮,所以今次少有地咩背囊,平時襯個小包包都好好睇架。
新入手既耳環,好有韓味呀。
襯上同色Tone、色繽紛得黎唔覺太低B既Slip-on,成件事即刻好有亮點。

Slip-on 鞋型較窄,穿搭短褲、九分褲、長裙、短裙都很適用。
仲可以配搭唔同既襪款,打造千變萬化既穿搭層次,真係超級好襯既懶人時尚靈魂單品。

新Slip-on落雨出街都完全唔跣腳,著起黎好安心,穿脫方便又更好易襯,呢個夏天跟我四圍去既仲唔係你?



BLUE RABBIT x JOLIE SORELLA 春夏系列2016
TWIST現正有售


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...