2016年4月14日 星期四

Kelvin老師與他的BEAUTYMAKER

唱:不要去羨慕,不要去妒忌,知你好想得到這福氣XD
早前有幸出值BEAUTYMAKER親身同Kelvin老師學師。



Kelvin老師由台灣飛過黎,出席自家出品既BEAUTYMAKER既發佈會,每一件產品由成分到設計、顏色到包裝,每一個細節老師都親身參與其中,務求達到理想效果之餘,設計既貼心度亦要滿分,真係落足120%心機架。
黎到香港當然係如數家珍呠介紹佢既仔仔囡囡俾我地香港既sis啦!


台灣同香港既天氣比較相近,有好多只有我地獨有既肌膚需求,Kelvin老師都細心地發現到,並且一一設計出解決方案,難怪BEAUTYMAKER可以係台灣紅左咁耐啦!

平時夏天又熱又濕,搽左防曬既感覺好笠痴痴,又焗住焗住咁,好難怪咁多女仔唔鐘意搽防曬喎!
但BEAUTYMAKER呢枝防曬,完全無難聞既防曬味道,感覺清爽到好似搽普通日霜咁,加入保濕成份,但仲可以慳返唔洗搽日霜添,岩哂我呢D懶小孩呀。


眼線筆亦都係Kelvin老師既得意之作,筆尖超幼細,防水防油既能力仲超級好添。
係咪咁勁我就未試過,但Kelvin老師都教左我地揀眼線筆既小Tips,平時用眼線筆畫左係手背之後,可以點一點自己鼻翼既油分,印係手背既眼線上面試下佢有無溶,用自己既面油測試,咁就知道上眼之後枝眼線會唔會溶啦!真係好橋啊!老師!

上完妝就一定要落妝啦,老師話落眼妝最好都係用返眼唇卸妝液減少對眼部肌膚既拉扯。
除左易卸之外,最重要就係成分可以入眼都唔會有問題,老師二話不說,將卸妝液倒係化妝棉上面,直接掂落自己眼球,眼都唔眨,力證產品既溫和程度真係非常之咁好呀! 但就真係睇到我地台下所有sis眼都凸埋啦XDDD


黎到戲肉,當然係要介紹大人氣既極淨光亮白舒芙蕾氣墊粉餅,同埋最新出既零油光晶漾持妝氣墊粉餅啦!
偏乾肌又鐘意韓式水潤光澤底妝就揀大人氣既極淨光亮白舒芙蕾氣墊粉餅。
如果係混合性肌膚/油性肌,鐘意霧妝感就要試下最新出既零油光晶漾持妝氣墊粉餅啦!


零油光晶漾持妝氣墊粉餅 (HK$199/13g) 白晢/自然

Kelvin老師一場黎到,一定要示範下既。
粉底用左真空保鮮層去隔絕空氣跟外界污染,用既時候先按壓出粉底,D粉就無咁易乾啦。
而且每一次按壓就岩岩好係上妝既用量,唔洗再擔心唔夠,又或者太多,乖乖地用哂一下既分量就岩啦!

粉底本第採用60%控油化妝水為基底,質地水漾又清爽,上妝同時好似幫肌膚拍上大量的化妝水呠,仲加入薄荷、金縷梅、菸鹼醯胺為主既植物萃取,調理肌膚出油、毛孔粗大跟暗沉,完美控油兼保濕。
再加埋韓國頂尖實驗室特別為BeautyMaker開發的粉體科技,令「控油水粉底」係搽上面既瞬間,只要一秒,水氧霧化科技霧化成更細小既「微米柔焦粉體」,粉均勻散佈於肌膚表面,超級服貼吻膚。


上妝可以用老師力推既美肌修修無痕專業粉底刷,或者用返本身粉餅入面既空氣感粉撲都無問題。

先介紹下掃上啦,乾濕粉底都用得,無論你用緊既係BB霜、CC霜、粉底液、粉凝霜、粉餅、蜜粉、蜜粉底,你講得出都可以用呢枝掃上,而佢0.06mm的超細刷毛,可以填平小細紋及粗大毛孔,底妝自然更仔細啦! 操控度仲超好添,老師三、兩下就化好半面啦,鼻翼、眼底既細緻位亦輕鬆搞掂。

貪方便就可以用佢本身配配既空氣感粉撲,用左韓國既專利設計,充滿肉眼睇唔到既微小氣孔,當「控油水粉底」轉化成「微米柔焦粉體」時更均勻緊貼肌膚,填平毛孔,加強遮瑕力。

無論係用掃上定撲上,都輕鬆做到通透既底妝效果,隨便你鐘意打圈上又好、按壓上又得、點印亦無問題,只要用自己既方法上粉,就可以得到一個完美既底妝啦XD


而面上既小瑕疵就可以靠呢枝咁可愛既心型遮瑕棒去處理。
眼唇專用既遮瑕棒,中間既心心係保濕凍膜層,遮瑕時令眼周肌膚、唇部時時刻刻呈現飽滿明亮的水潤感。

遮痘印既話就揀杏仁酸無油淨膚遮瑕棒啦,中間既米黃色心心蘊含精純杏仁酸、水楊酸、尿囊素形成三重舒緩配方,可以達到舒緩痘痘既功效,又靚又放心。

最後上個可愛甜美既唇色,手殘都可以化出專業級既妝容。

不得不提既就係,香港係第一個可以買到零油光晶漾持妝氣墊粉餅既地方黎架,想比台灣sis先一步試到重量級既底妝產品,就要快D去LOG-ON入貨啦!

BeautyMaker全系列商品已經登陸LOG-ON門市囉:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...