2016年4月3日 星期日

豆豉眼變立體杏目@KATE


係女仔都想有對迷人深邃既大眼睛,可憐我天生豆豉眼,但唔緊要,後天努力吧。
KATE舉辦左「KATE 立體杏目工作坊」,並特別邀請了專業化妝師Gary示範時尚眼妝,分享打造橫長眼妝既重要秘訣。




只要簡單幾件妝物,你都可以好似當日既Model小姐咁,擁有閃亮奪目的杏眼,成個人即時電力十足呀。


話雖係化立體杏目,但一個靚既底妝係基本黎既,呢個輕透肌BB慕斯粉底,輕到好似Mousse咁,一抹上面就自動幻化為粉狀,唔洗上碎粉定妝,自然望落更加輕透,唔怕成面粉樣。
仲無懼春天既潮濕天氣,出現脫妝出油、毛孔浮現通通拜拜。


順手加返少少胭脂帶出好氣息,顏色淡淡地,自然又唔怕失手。
再做埋光影突出返輪廓,即時搶眼左。


終於黎到眼妝部分,擴型深邃眼影盒+眼線筆+眼線液。

擴型深邃眼影盒強調眼頭同眼尾位置,我眼仔比較細用唔哂三隻色,直接用最深同最淺都一樣可以做到擴型深邃既效果,重點係前後都要拉長少少,眼仔就有自然既拉長效果啦。
顏色自然有閃,望落好有亮眼效果。
加埋內外眼線,成對眼精靈哂。

當然唔少得用激長幻真睫毛膏掃返長D睫毛啦,好鐘意佢根根分明又自然增長既效果。

最後一個自然美唇絕對重要,CC多機能潤彩護唇膏係自然既透亮色澤,層層塗出合適既色調,由自己話事。

我今次就揀左帶橙調,搽左三層,淡淡地突出返對化到靚靚既杏眼XD

有時化妝真係唔洗太多產品,簡簡單單幾件產品,加上少少化妝技巧,豆豉眼都可以變成靚靚杏眼:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...