2016年4月20日 星期三

八爪魚般KLAIRS 保濕自然遮瑕膏

其實我本身天生麗質,比較少做遮瑕((打飛
OK, 收返,其實係懶...
但忙到爆完燈之後發現個黑眼圈勁左幾個級=口=
本身既遮瑕膏係兩隻色溝黎溝去既類型,雖然可以調較完美色,但普通一、兩下已經唔夠遮我個黑眼圈啦>.<"要下下調岩色先上眼都幾煩...


所以決定一試PR送黎既呢款遮瑕膏,賣點係會自然同膚色溶合,通常聽到呢到我就88架啦XD
你估枝遮瑕膏係八爪魚咩? 識變色咁勁,但海綿頭,一拎即用,偏液狀既遮瑕膏我又真係無,呢次就試下你啦!




試係手上,印開居然同手背完全溶合,質地帶霧面,有平滑肌膚既效果。
但因為我手背既膚色比面深,有D擔心上到面會太深色>.<
即刻試下先。


素顏直接上遮瑕膏,印開成個眼周,居然又真係岩色喎@口@
堅係好似八爪魚咁自動調色,好神奇!!!
仲有輕微修飾細紋、平滑肌膚既效果,感覺亦好夠水潤度。


鼻翼位置好輕鬆,唇邊亦無問題,到底點解可以自動match到個色既呢...


痘印都遮得到,不過記得遮完要落返少少碎粉定妝。
我之後再試過腳背、男友黑眼圈、白雪雪女仔朋友,居然真係可以Match到佢地,係同一枝啊,點解既?


驚訝完正正經經化返個妝再做返個遮瑕等大家睇睇妝效,黑眼圈同印印得都Cover得好好,但因為自動調色既關係,唔可以變淺一度去平滑返我個眼袋,但整體效果我係好滿意既,平日出門,簡單遮下黑眼圈都好夠啦,真係需要完美妝容先自己拎淺一度既遮瑕做眼袋啦。


Close up眼仔俾大家望下,眼底唔覺乾。
我無特別去遮我眼底個兩粒墨,但遮黑眼圈時印到少少都淺色左。
眼蓋位我都有用遮瑕膏遮左先上眼影,眼影色更分明,眼妝更乾淨。
適合任何性質、任何膚色既皮膚,唔知點揀遮瑕膏既朋友不妨一試。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...