2015年11月7日 星期六

法國狐狸駕到‧shu uemura x Maison Kitsuné 2015 holiday collection

又係Yandy最愛既shu uemura:)
唔好怪我偏心,次次shu uemura既出品都開正我個飯XD

今次既聖誕聯乘就黎左個「東西合璧」,日本x法國‧shu uemura x Maison Kitsuné 2015 holiday collection。
日系一向係我杯茶,法國女生既乾淨俐落感亦深得我♥
咁既cross over真係無得輸。


娃娃藝術家Ning Lau仲設計左呢個shu uemura x Maison Kitsuné既娃娃屋,娃娃既妝容全部都係用呢個系列化出黎架,而且仲可以係呢個娃娃屋到搵到Ning Lau真面目,快D搵佢出黎啦:)


即刻學下點用shu uemura X Maison Kitsuné 聖誕彩妝聯乘系列先。
充滿時尚風之餘,仲有滿滿既日系感,Like!


Maison Kitsuné,品牌名字中« Kitsuné »係日文--狐狸« fox »既意思。
代表品牌靈巧多變既形象,不受界限、靈活多變、講求樂趣既態度。
其實女仔就好簡單,可愛同靚就鐘意架啦XD


現場化妝師幫我Touch up左個妝,加左好可愛既法國國旗假睫毛,好得意呀:)


咁當然都要自己動動手啦,我就揀左幾款shu uemura X Maison Kitsuné 聖誕彩妝聯乘系列黎迎戰今年既聖誕打扮。

今次聯乘用左“beauty remix” 彩妝概念系列,以東方及西方的清新時尚視野設計出不同的標誌性圖案:
西式小禮服vs和服
貝雷帽vs草帽
牛角包vs饅頭
百合花vs梅花
咖啡店vs茶道

把永恆的美麗和現代前衛融匯結合,重新定義時尚文化。以好奇的視角透現東西元素,充滿玩味地搭配時裝、音樂、藝術和文化,以天馬行空的想像力創造全新美的境界。

好心急,即刻試下先:)


瞬間亮肌底霜 珍珠光感 stage performer glow creator pure glow (HK$ 360 / 30ml)

由後台化妝啟發設計的妝前妝後亮澤美肌霜,能締造透亮光感,24小時持久保濕配方讓它成為出席晚上派對時的必備恩物。
上妝前用左佢,個網唔單止Keep得好,仲有種柔光感,望落特別吸晴,超鐘意呢枝。


POREraser CC泡沫底霜 POREraser UV under base mousse (HK$ 370 / 50g)

泡泡Base應該都唔洗我介紹啦,shu家既皇牌產品,換左新包裝都依然令毛孔隱形,強效控制油光,唔洗成日補妝就更多時間享受生活啦:)

化好個底就可以加返D色啦!

beauty remix
煙燻眼影胭脂彩妝盒smokey eye & cheek palette (HK$ 550 / 2 款色調)

設計靈感來自西方的煙燻眼妝和東京街頭女孩流行的顴骨之上胭脂,在煙燻眼影添上鮮明色調增強清新跳脫感覺,打造兩種和諧卻截然不同的感覺 -- 或大膽時尚的法式造型、或含蓄別緻的日式風情。

我就揀左#酒紅色調plum
由經典的法式紫紅色煙燻眼妝,配搭東京時尚橙色輪廓胭脂的彩妝盒。
#1 眼影P burgundy 酒紅
#2 眼影P khaki brown 卡其啡
#3 眼影P lavender 柔紫
#4 眼影G silver 閃銀
#5 眼影IR soft yellow 淡黃
#6 眼影G salmon pink 閃橙紅
#7 眼影G orange 閃橙
#8 胭脂orange 明橙


色調好百搭,我日日化唔同色都唔流點唸,反正中間三色放淺,上面三隻色就做輪廓。
再想玩多少少,二淺一深,一淺兩深既配搭。
仲有下面既閃橙可以Mix埋一齊玩,胭脂明橙做埋眼影亦得=口=真係百搭到一個點...

我當日用左淡黃放眼蓋,酒紅畫眼尾輪廓,柔紫做下眼影既三角位,閃橙紅畫臥蠶。
再加埋play & remix 炫彩防水眼線筆 (HK$ 190 / 4 色調)
我揀左#G gold閃金色。

用黎畫下內眼線真係一流,質地柔軟順滑、持久不脫色,特別係畫煙燻眼妝,加左呢條少少既下內眼線,個眼妝會立刻Blind左、更有乾淨感。

另#M indigo靛藍係今年大熱既色調,畫眼線唔會太死實又突出眼型。
 #M plum酒紅就係長青色啦, #G silver閃銀就係無敵百搭色,4枝都好吸引^^"


法式躍動彩妝睫毛tricolor-in-a-blink (HK$ 215)

幫個眼妝畫返條眼線,再加返少少特色先得。
細小的黑色段式交叉彩妝睫毛以法國三色旗的藍、白、紅色點綴,向變幻無常的法式狐狸眼睛和日系靈活設計風格致敬。
活動當日,BA幫我痴過上眼尾,約隱約現咁,好吸晴。
而我今次特登放左係下眼尾既位置,特出法國國旗色彩之餘,仲修飾埋我上揚眼既問題。


胭脂就拎返煙燻眼影胭脂彩妝盒,今次掃得重手兼掃上少少啦,日本好興顴骨之上胭脂嘛。

漆繪閃亮唇彩 laque sparkler (HK$ 230 / 3 種色調)

唇妝用左我超Like既漆繪系列,鮮明具細膩金色珍珠粒子既唇彩,打造玩味既唇妝。
顏色持久度高,我之前入左堆紅色特登俾我既新娘子敬酒用XD
今次就揀左我最愛既橙調俾自己啦:)


全妝完成,好有玩味感又活潑既感覺。

shu BA幫我化既就充滿溫暖感,兩款妝都好鐘意>////<

浮華派對鑽閃甲油 party mixer glitz nail enamel (HK$ 120 / 2 種色調)

Well~當然唔可以觀音頭、掃帚腳啦XD
十指都要扮下靚,兩種限量閃爍靛藍和酒紅色都調注入多彩珍珠粒子,閃得黎好有光澤感,添上細膩的節日氛圍。
傳統和時尚、舒適和簡約、高雅和休閒中取得完美平衡了。

Maison Kitsuné 與植村秀最時尚的聯乘系列 shu uemura x Maison Kitsuné 2015 holiday collection
LAUNCH DATE: 21 October 2015

 更多植村秀產品詳情可瀏覽以下網址:
植村秀香港官方網站: www.shu-uemura.com.hk
植村秀香港Facebook fanpage: http://www.facebook.com/shuuemura.hk


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...