2015年11月10日 星期二

大染特染唔洗怕‧染髮前後的加倍保護


萬勝節收到禮物,真係有少少驚驚豬,開唔開好?


真係嚇一嚇,原來係TSUBAKI 送上既洗髮護髮產品,萬勝節既來臨標誌住秋冬季已經黎到啦!

今年夏天TSUBAKI 全新升級,研發出日本頂級新配方「椿麹S」,並採用首創的「椿麹漬泡美容」,為亞洲每一位女性度身訂造最合適自己的洗髮護髮系列,特別精心打造三款不同的系列,並以紅、白、紫色為主調。

「椿麹 S 」的四大功效:
1. 柔化及保濕頭皮角質層
2. 增生膠原蛋白及透明質酸
3. 柔化滋潤髮絲
4. 具頭皮的抗炎作用

紫色豐盈柔韌系列 VOLUME TOUCH陪住我過左成個夏天,黎到秋冬就係時間轉一轉,順便準備幫頭髮轉下新色,換上白色既修護潤澤系列Damage Care。

我個頭大半年冇染,都係時候要搞搞佢,雖然而家既染髮劑都改良左唔少,但多多少少都會對頭皮、髮絲造成傷害,所以染髮前後我都伯給予特別呵護。

洗髮露及護髮素 售價:$78 (500ml) ;$38 (220ml)
雖然係修護潤澤系列,但洗起黎依然好有豐盈感,仲多左份滋潤,滋潤修復因燙染造成既乾旱頭皮層,徹底修護受損髮絲,打造光澤柔順、持久貼服既髮質效果。

以果香、花香與翠綠香氣調配出自然既草本花香味,亦都好令人放鬆。


護髮素用落好滑,感覺自然,修復因燙染造成的乾旱頭皮層,亦有髮絲修補成分,從內而外修護受損髮絲。

修復精華 售價:$78 (180g)

修復因燙染所造成的蛋白質流失、開叉、pH 失衡等問題,同時調理受到化學物質傷害、容易受損的頭皮層。高濃度集中護理乾旱頭皮層,徹底修復受損髮絲。
質地同滋潤感比護髮素更Rich,我一星期1-2次,全頭用量只係手上咁多多就夠哂。
主要落係髮絲位置,用完一次已經見到明顯分別啦,至少頭頂D毛毛唔會飛起哂先啦。

HAIR EMULSION <修護潤澤精華液> 售價:$68(100ml)

結合厳選珍貴成分及全新研發的「滲透精華」,極速滲透髮絲,達致高效修護清爽觸感。吹髮前、乾髮、濕髮都適用,質地輕薄易吸收,最緊要係咖會令頭髮變笠,吸收後又順又有光澤。

用左差唔多一星期就自家染髮,染完感覺髮質都唔錯,當然染髮劑亦唔錯,再Keep住用左一星期,頭髮已經順滑返哂:)

授權銷售商:萬寧、屈臣氏、莎莎及 HKTV mall
產品查詢熱線:2262 6969


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...