2015年11月21日 星期六

瑞士花園的秘密@mettler1929

話說係瑞士既花園有種好珍貴既蘋果,同好高貴既蝴蝶蘭,Well~佢地有一日黎左香港。
結果引黎一班Blogger既瘋狂XD

講緊既係Mettler1929,早前帶左瑞士既凍齡花園黎香港。




望住五顏六色既產品,真係花多眼亂。


都係食下爆谷等聽介紹,仲有人送左花花棉花糖俾我,好貼題喎:)


等我地既化妝師講解下Mettler1929既皇牌產品點幫助你凍齡兼Keep住個靚靚妝。
秘密就係STC活細胞精華液同蝴蝶蘭24小時保濕乳霜啦。


上完堂仲有證書添XD
等我同大定講解下啦。


STC活細胞精華液 (HK$ 1,380)

成 份: 活泉水, 蘋果萃取, 西洋接骨木花萃取, 燕麥仁萃取, 透明質酸, 檸檬酸, 維他命E, 甘油

瑞士活泉水 - 未受污染潔淨的泉水,含豐富微量元素,平衡pH值
瑞士蘋果萃取 - 蘋果幹細胞,強效抗氧化
西洋接骨木花萃取 - 滋養皮膚,令肌膚柔軟彈性
燕麥仁萃取 - 抗氧化,天然柔潤,調整肌膚機能
透明質酸 - 強效透明質酸能迅速滲透入皮膚,可吸收1000倍水分
卵燐脂 - 自然界的界面活性劑,具有保濕、抗氧化等作用
維他命E - 抗氧化劑、維持結締組織,保護皮膚不受紫外線傷害
甘油 - 分子細小,抗氧化,保濕效果超卓,1克的甘油可吸附0.6克的水
天然檸檬酸 - 天然防腐,有助殺消滅細菌


全球得返廿棵既STC蘋果幹細胞,雖然其樣不揚、味道酸澀,但內涵最最要,因為佢可以促進80%細胞再生,修復受損細胞,抗老化既聖品。
質地界乎啫喱同乳液狀之間,帶微香,一搽上面,成個膚質即刻柔軟哂,好有彈彈下既感覺。


仲可以用黎溝粉底,秋冬唔想入新粉底,用佢黎溝加強左保濕度,仲無損個粉既遮瑕力。
重點係溝得好勻循,唔會一D厚、一D薄,上妝仲多左份光澤感,更貼更持久。


蝴蝶蘭24小時保濕乳霜 (HK$ 690)

成 份: 瑞士礦泉水、蝴蝶蘭萃取、變色鳶尾萃取、乳木果油、維他命C、維他命B5、小麥、甘油、天然檸檬酸、礦物質

瑞士礦泉水 - 未受污染之潔淨泉水,含豐富微量元素,平衡pH值
變色鳶尾萃取 - 最昂貴的萃取成份之一,有排水、抗自由基、補充荷爾蒙、強化膠原與纖維組織聚合力,及撫平皺紋等功效
乳木果油 - 冷壓搾取植物成份,容易吸收,深層滋潤,並能在皮膚形成保護膜,有抗衰老效果
維他命C - 解毒、抗氧化, 能消除自由基抑制黑色素
維他命B5 - 保濕,抗敏,舒緩,治療皮膚炎,促進皮膚正常角質化
小麥 - 有蛋白質及維他命B、C、E,能增加皮膚彈性, 含尿囊素、鈣、磷、鉀
甘油 - 保濕,高活性,抗氧化
天然檸檬酸 - 天然防腐劑,有助殺消滅細菌


超級鐘意個香味,搽完成個人都覺得香左,柔滑感超高,好似有層薄膜係面到,連毛孔都無咁覺眼。
維他命C可以消除自由基、抑制黑色素,岩哂我呢D面黃黃既人。


你都即刻為肌膚開啓重生之門,接受大自然既禮物啦:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...