2015年11月27日 星期五

自己動手‧告別黑人頭

繼上次一個不小心把頭髮染得過黑後的兩星期,我又再一次挑戰自己染髮。
其實上次除了顏色以外,一切都很滿意,但顏色這會事,我都係鐘情於好日系色既Liese泡泡染髮,最近新系列Liese Blaune有7 隻顏色選擇,主打Cover白髮,6倍豐盈泡沫,染出黎既顏色特別均勻。

我今次就揀左淺金棕色,我個頭黑到一個點,所以我都唔想理個色,總之就係要淺就係啦XD

盒入而有1液、2劑,有個用黎擠泡泡既蓋同染髮之後用既護髮素,仲有說明書同手套一對。


將1液、2劑撈埋,慢慢倒轉再倒轉幾次,唔好搖呀,以唔起泡為目標。
最後換返個擠泡泡既蓋。


開始將D泡泡放上頭,我都習慣處理左頭頂到劉海既部分,再處理兩邊,最後先到後面。


我既髮量用左2/3枝左右,但反正有多,都擠多左幾下補返D洞洞。
慢慢D泡會變得綿綿密密,有少少似綿羊D毛毛呢,之後仲會慢慢變左有少少啡色咁, 豐盈嘅泡泡仲可以幫助上色。
等20分鐘就可以洗啦。

用溫水流走哂D泡泡先,洗兩次洗頭水,感覺頭髮都唔會太糾結,可能短髮比較難打結啦。
記得要用佢附送既護髮素,呵護返髮絲又幫助鎖色。


洗完出黎個頭, 吹返乾之後見到有啡啦:)
雖然同淺金棕色有D差距,但唔係黑蚊蚊我已經好感動,畢竟兩個星期前先染到黑蚊蚊。


如果頭髮好似我咁黑,染出黎既效果真係會比較似棕色多過金色(好似Packing上面咁),而其實染出黎既效果又似十足佢深色頭髮個張XD
不過,可能係因為我頭髮本身比較深色,所以下次可以等多5至10分鐘先去洗!


細心望下其實染得幾均勻,唔會一達達色,雖然唔係淺色髮,但都唔再係一粒黑人頭,可以俾D頭髮抖抖,遲下再染過:)

品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...