2011年9月1日 星期四

介紹一下shu家的清潔護理品‧吸引到你keep住用既Product先會有效果

相信大家看我的文都知道我是shu家的大粉絲XDD
抓住了夏天的尾巴‧遲來的夏日自然涼風甜美妝文基本上全個妝都用shu家的也OK啊^^"


然後,這是我shu家小部份的化妝品。
之前櫻花系列出的時候又敗了一堆...shu uemura的櫻花飄到我家了((居然沒敗卸妝油
還好的是因為450ml的綠茶cleaning oil才剛買了不久,所以沒把櫻花也帶回家。



最近,居然收到shu家的試用。

shu uemura Green Tea Cleansing Oil 綠茶抗氧化潔顏油($620/450ml)...就是我家有450ml的那枝綠茶cleaning oil...
這枝50ml的就跟我去旅行時用好了,我常常要煩惱旅行時的用品說...

這枝潔顏油除了綠茶精華,全新配方更加入了於日本享負盛名的抗氧化成份--銀杏葉精華,提昇抗氧化效果,亦更能促進微血管循環,提昇肌膚生氣活力。

OKOK,講係咁講啦,我還是忠於效果。shu家粉絲都係咁話。
不過呢...我自己已經買左枝450ml係屋企用左一段時間囉XDDD


是日上班的淡妝...已經掉得跟沒化差不多...@口@
平常上班都是nude妝的說。

這個半掉的淡妝2泵就足夠了。正常的妝容請用3-4泵,濃妝就5泵左右吧。
感覺是水水的,不會很油膩的((笑

乾用的,直接塗上面做按摩。
這個時候有點像在做spa的感覺,清新的綠茶香味很感覺很re-fresh ((我老是覺得有lemon香味的說
用cleaning oil最好的地方是...不太濃的眼妝都可以一併卸掉!!!連睫毛液也OK啊。((我用KISS ME的
而且卸眼妝的同時,有油的話,對皮膚的拉扯是最溫和的。
按摩眼部亦有助收緊,一舉多得呢。


加點水乳化,再過水就好了。
官方話用後肌膚變得更柔軟,保持年輕光采。一次過卸妝潔面抗氧化,洗走暗啞,肌膚更柔軟細滑。um...其實我的確唔係好覺得...
不過,用落既感覺好fresh,又夠哂方便。
Cleaning oil最緊要都係落得乾淨者,我自己會覺得其他當bonus啦,有就更好,冇都冇咩問題呢。
最後,就價錢真的挺貴的,但我淡妝多,都用到好耐下既。



另外,介紹多一點點自購在用的好物。

這個是Shu Uemura white recovery EX gentle brightening massage gel 淨透美白按摩啫喱($280/75ml)
有出一個Shu Uemura white recovery EX+ gentle brightening massage gel<--EX+有+的。
我用完這枝會試EX+的。

Yandy常會跟陽光玩遊戲,但面總是比身體白XDDD
我告訴別人我黑的時候,大家都很難以置信的說我白...((其實白的只有臉XDDDD

原因就是這個massage gel了,好厲害!!! 美白+磨砂+按摩一次KO。岩晒我咁懶既人!!!
每星期兩晚為肌膚大‧掃‧除一次。


按摩啫喱獨有的油質微粒子(藍色的就是了),能溫和帶走枯死細胞,帶來柔滑剔透肌膚。
粒子超幼細的,加上massage gel按摩面部個感覺係...超‧舒‧服既呢!!!
皮膚較薄的sis也可以用呢。


我最喜歡它的香味,很清新,而且令我覺得很鬆弛。
係面上按摩1分鐘就夠啦,直情當佢洗面奶咁用已經OK。
不過感覺超‧舒‧服,所以Yandy會好不自覺咁按摩落去...直到永遠...@口@
講到D Product幾勁幾正都係假,只有你肯keep住用既Product先會有效果。
呢隻massage gel就做到啦,我會成日會忍唔住想用佢。


close up你地睇下D粒子有幾細。
仲細過我D毛孔呀!!!((鬼咩...你毛孔咁粗...


按摩完你可以即時洗走佢,又或者由佢停留係面上5分鐘到啦就夠哂啦,可以加強到美白效果的。
每星期兩次,之後敷埋美白mask,要白都唔係好難者((我講塊面


肌膚即時見到又潔淨又亮白又有光澤。
而且個日日都會feel到皮膚明顯變滑了,會常常自摸((塊面XDDD

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...