2011年9月22日 星期四

一整天的努力‧還收到新郎哥的小獎勵!!!心情滿滿的♥

今天有幸跟幾位師姐出JOB去!!!加油加油!!!
2:00AM才睡...4:00AM就起床了@口@還好我是有事在做就不會睏的類型((感激!!!




趁住姊妹未到,即刻幫新娘Karen夾個曲髮先。
師姐Suzanna已經幫新娘化緊靚妝啦。


夾完頭化伴娘Phoebe化妝^^,伴娘是我喜歡的類型呢。有主見又爽朗的女生♥
她的打扮很有心思呢,都是很有details的,Cluth Bag上的菠蘿,頸飾跟耳飾配成一對,還有那雙高貴又精緻的閃石高跟鞋。
一整個打扮就是很配又不會搶鏡,新娘子找你做伴娘絕對是選對了!!!


髮型方面,用了上次演唱會的造型來了個變奏版,這次有Curve的,感覺更Grad,髮尾稍稍夾出小內彎帶出溫婉感。
幾位師姐都讚這個髮型呢♥開心♥


新娘子Karen的妝已經化好了!!!


兩位來個合照,畫面很美呢♥
 

外面的新郎Kevin排除萬難終於朗讀愛的宣言了。


誠意出哂黎!!!抵你羸得美人歸既!!!

兩位師姐完成左化姊妹既工作就收工啦,我就跟埋去教堂行禮,今日成日都會做師姐Suzanna既小助手。
換返套婚紗先,趁呢個時候轉個妝。

我就幫奶奶化妝,仲有另一位親戚set頭,set頭佢只要簡單既夾曲。


師姐見到有D鬆,幫我加左幾隻夾。唔係甩左就麻煩啦。


小花女都入埋黎打扮,連靚靚新娘都忍唔住要同佢影相呀!!!


好啦好啦,玩左咁耐,係時候行禮啦。
個法式花球真係好靚好襯Karen呀。


新郎哥最期待既一刻^^好幸福呀!!!

到左晚宴部份。

我好鐘意呢個backdrop啊!!!

幫Karen拆左個頭再重新夾過,要夾個適合晚宴造型既Curve。

之後幫家姐轉妝,頭只係再夾曲左少少。
冇時間影完成相,晚宴時間有幾趕大家都知啦^^"
趁佢企係到俾人影既時候zoom左張,好過冇啦。


大妗姐個頭去到晚宴時已經甩甩地,但佢又要上台喎,好醜架嘛。
好趕咁係5分鐘內幫佢換左個髮型,個辮唔係太平衡,不過台上睇唔覺既。
大家都要靚!!!


當日setting好靚呀!!!


回禮亦好有心思,係個好靚既相架黎架。

March in的婚紗造型,放左頭髮落黎既Karen有少少鬼妹仔呢。


送客呢個look甜美得黎又不失高貴,好鐘意呢。

仲有好幾個造型都影唔到呀>.<次次換衫連髮型都係得個10分鐘都冇,師姐真係勁快手呀!!!

Karen全日咁多個髮型都大獲好評呢!!!師姐真係好勁呢!!!

新郎哥仲係我地臨走既時候俾左封利是我地,俾人appreciate既感覺真係好好,所有辛苦都唔記得哂。
而且師姐仲係咁讚我乖,嘻嘻!!!
是日返到去1:00AM了,活動左足足21個鐘。哈哈!!!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...