2018年7月23日 星期一

輕盈卸妝‧清爽x花香@Bioré

最近發現原來好多人無卸妝習慣@口@
有顏色既化妝品,大家都會乖乖地卸妝,但無色既好似防曬、調色霜、BB Cream、CC Cream呢類型既產品都係需要卸妝架。

一般呢種情況,可以直接同卸妝水清潔就夠哂方便快捷啦!
♥ 深層潔淨卸妝水 水潤型 (建議零售價:$69.9 / 300ml)
♥ 深層潔淨卸妝水 清爽型 (建議零售價:$69.9 / 300ml)


日常我既底妝係防曬+遮瑕,眉、眼影、眼線液、胭脂、唇膏都係偏淡既。
卸妝水都已經足夠我既卸除我既妝架啦,除非你有用防水既眼線、睫毛膏呢類先需要另外用其他既卸妝產品。

深層潔淨卸妝水可以做到一抹徹底卸妝,加上微粒速效卸妝技術,佢既微細粒子可以深入毛孔快速吸附、包圍並帶走彩妝,連暗藏毛孔的彩妝殘留都徹底潔淨,仲唔洗過水,好方便架!

基本上兩張化妝棉已經卸乾淨全面。
配方溫和不刺激,不含油分、香料、酒精,不致粉刺,經眼科及皮膚科測試、通過皮膚敏感及粉刺測試
全面提升左保水力,減低卸妝時對肌膚造成既摩擦,做到溫和潔淨之餘,卸完妝塊面都仲好Juicy>/////<

除左限定版深層潔淨卸妝水 水潤型(浪漫櫻花香),仲有三種款式:清爽型、水潤型及暗瘡護理型。

清爽配方 : 用後肌膚清爽不黏笠,適合混合性至油性肌膚
水潤配方 : 用後肌膚水潤柔滑,適合一般至乾性肌膚
暗瘡護理型:適合暗瘡肌膚

今日開始,記得好好卸妝啦!

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...