2018年7月5日 星期四

無痛瘦面效果好唔好@MD Senses 醫研美試做Ultra V Lift無針埋線

天生包包面,成日都唸盡辦法瘦面XD
最近有個新技術聲稱係無痛無針既埋線,而效果仲超越HIFU。
係咪好令人心動先:)


所以我今次就黎到MD Senses 醫研美親身試做呢個大熱既Ultra V Lift無針埋線療程。



MD Senses 醫研美療程開始前當然要睇一睇肌膚既狀況好唔好,所以先要落一落妝見下真章先>////<

其實我既打陰影技巧真係去到爐火純青既境界^^"
一切都係騙案,我真係面圓類黎架,一落完妝,塊面即刻圓返哂XDDD


呢部機會影你正面、左右兩邊既側面相,睇返肌膚底層既問題。
基本上除左白蝕同少量色斑,基本上肌膚都無乜大問題,完全適個做今次既療程呀:)


Ultra V Lift 4D無針埋線療程是最新的逆齡緊膚技術,以醫療級既超聲波隱形能量線注入真皮層及筋膜層(SMAS),刺激膠原彈性蛋白母細胞,即時增生及重組,建構出新的彈力纖維網,由內而外緊緻提升,撫平皺紋,全方位勾劃年輕瘦面小顏。

為左針對唔同既肌膚問題同皮膚深度,配合不同的治療頭使用。


療程會做比較大既個邊面先既,明顯都睇到我右邊面(圖既左面)係比較包既,所以會做呢邊面先。
治療師話應該同我酒窩位置一邊高一邊低有關。

首先會係療程位置搽啫喱,之後就由下至上咁將能量線注入真皮層及筋膜層(SMAS),建構出新的彈力纖維網。
療程獨有最新的TDT(Thermal Diffusion Treatment)功能,10Hz既速度快速精準咁將能量打落真皮層及筋膜層(SMAS),過程只有機頭係面上滑動既感覺,唔熱又唔痛,治療師話有D人會有少少怨怨地,但我係完全無感,如果唔係聽到個儀器BIBI聲,我會以為未開機>.<


半面做完之後,治療師針對虎紋同額頭進行治療,而最厲害係連眼四周都可以做返緊緻同減淡細紋架,重點係無論做邊個部位,都係無痛架。

而的確一做完,左右邊面望落已經平衡左唔小,特別留意下我既右眼(圖既左眼),真係收緊左,無咁泡泡眼呀,真係幾驚喜。

之後再打埋另一邊面,成個療程大約30分鐘就完成啦,真係又快又有效。

即刻驗收一下成果好唔好,打完後有少少微腫,應該係肌膚底層開始發揮功效。
但睇到肌膚有光澤得黎緊緻左,面型順滑左,睇落係無咁包,紋理明顯淡左,成塊面睇落反而無咁腫脹。


之後敷返個補濕面膜,連腫都無埋,肌膚靚到唔洗化妝呀。

MD Senses 醫研美無痛瘦面試做,非入侵性既治療技術非入侵性既治療技術,比傳統手術埋線更持久及安全,係唔傷到表皮既情況下,內而外拉緊並提升面型,全面擊退皺紋達到埋線效果。

幾日後,成個面型既立體感出哂黎,真係緊緻左唔少,無論真人定影相,都好睇左。

更多Ultra V Lift無針埋線療程資料:
https://bit.ly/2tE4a6w
MD Senses 醫研美
地址:尖沙咀金馬倫道12號恆信商業大廈9樓全層

服務時間
星期一至五 : 12pm - 9pm
星期六及公眾假期 : 10am - 6pm
星期日及法定假期 : 休息

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...