2018年7月16日 星期一

飲得到既Sleeping Mask@膠原蛋白美肌飲

識我既人都知我好少敷面膜,因為個前陰一係就飛起哂、 一係道笠哂,敷完一定要洗埋頭,所以我唔到緊急狀況都唔會敷面膜。


不過最近收到LANEIGE Youth Collagen Drink,用膠原蛋白美肌飲代替敷面膜,岩哂最鐘意飲飲食食既我,更加唔洗擔心個前陰啦:)




膠原蛋白美肌飲 Youth Collagen Drink (HK$930/ 25ml x 30pc)

綠茶GABA配方,有助舒緩緊張同壓力,同時抵禦游離基侵害,特別岩臨訓前飲用。
5000mg 微分子膠原蛋白,補充同時激活膠原再生,令肌膚重獲新生。
另外仲有豐富既礦物質、維他命C同微量元素,提升免疫力同時改善肌膚暗啞。

簡簡單單每晚一枝,彷如飲得到的Sleeping Mask,敷面膜既時間都慳埋:)

一盒30支,已經係一個月量啦,為返每日都係十幾蚊。

每日為肌膚補充5000mg 既膠原蛋白,而黎自魚既膠原蛋白又比市面上較知名Collagen品牌黎自豬既膠原蛋白分子更細,更容易被人體吸收架。

所以只要把握臨訓前既黃金修復期,補充足夠既膠原蛋白就可以全面改善肌膚狀況啦,仲提升埋睡眠質量達39.1%添。


帶茶色,味道係酸酸甜甜既梅果味,少少綿密感,我覺得幾好飲,25ml 基本上一啖就飲左架啦。


飲左兩星期,雖然唔係太大既感受,但感受到肌膚更加飽滿同有光澤感。
計返每支都同一塊面膜既價錢差唔多,飲得到既Sleeping Mask當然更方便快捷。

了解更多美肌飲: https://bit.ly/2IA0Vl9

*********************
尊貴LANEIGE購物禮遇
*********************
* 凡購買 3盒膠原蛋白美肌飲,可額外免費獲贈 20支
*於LANEIGE 專門店、專櫃及香港官方網上商店購物更可享免費送貨,快速安全配送。

7月3日閃亮登場啦!

「產品及有關資料由LANEIGE客戶提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...