2018年7月4日 星期三

同頭油講拜拜‧夏日清涼頭皮保養療程

黎到夏季,油脂分泌開始旺盛,我經常面對既一大問題,就係前陰好易會塌>.<"
聽聞 Hair value @ Elite Hair Group 有個頭皮既療程可以幫我解決到呢個問題,所以就約左上去試下:)


佢偏向開放式既Salon,幾有空間感又帶少少型格。




髮型師首先幫我檢查頭皮既狀況,發現頭皮既油分的確比較多,而後尾枕既位置亦有輕微既頭皮敏感。
所以都幾適合做今次既頭皮調理療程。


首先會用毛孔淨化液去溶解、清除毛囊入面既老化角質,同時可以調理油屑問題,令毛孔暢通舒爽。
淨化液噴上頭皮到有少少薄荷既清涼感,配合髮型師溫柔既塗抺,好似幫頭皮做按摩咁,過程都幾舒服架。


之後就包裹保鮮紙,幫頭髮稍稍加溫10分鐘左右,令毛孔淨化液發揮佢既功效。


之後就可以進行清潔啦,都會用返同一系列既,佢有三款唔同功效既洗髮水。
髮型師幫我揀左藍色既控油強健潔淨露,主力調節油脂同淨化角質層,強健髮根。
先簡單洗走岩岩既毛孔淨化液,洗既時候都係涼浸浸咁架,之後再洗多次,今次就會配合髮型髮既按摩,再等20分鐘俾潔淨露係頭皮到發揮功效,即使髮型師唔係做緊按摩,但薄荷既清涼感發揮作用,都好似不停按摩緊頭皮一樣,我好快就舒服到訓著左XDDD


最後既步驟用埋個紫光精華,佢係一個舒緩既保濕精華,搽係頭皮再用微電流幫助吸收。
有聲無乜特別感覺,精華都係涼涼地咁。


完成後就可以正常咁吹頭,唔洗再洗頭架啦:)


成個療程完成後再睇睇頭皮狀況,油淋淋無哂,頭皮明顯乾淨左唔少。
是乎頭皮狀況,一般呢個療程Keep住每星期一次,做4-6星期就可以清得乾乾淨淨,見得返個毛囊既窩位就為之最完美啦!

做左一次都覺得頭髮無咁易笠,感覺都唔錯,當係做個頭皮按摩享受下,輕鬆既頭皮保養。

Hair value @ Elite Hair Group
https://www.facebook.com/hairvaluesalon/
地點:旺角弼街62號1樓
時間:星期一至五11:00 - 21:00

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...