2016年7月15日 星期五

Sudio VASA BLÅ 音樂與愛滿戴‧哈韓之旅


其實決定要飛只係一、兩既事,執行李真係趕到癲,但今次就帶左新玩具一齊出發。
去完旅行返黎,係時候分享我今次「音樂與愛滿戴‧哈韓之旅」XD
睇相已經係滿滿既愛,但今次爭左一粒草莓:)
但我地無時無刻都記掛住佢,不停幫佢入貨XDDD



而音樂呢,帶左係身:)

黎自瑞典斯德哥爾摩耳機品牌 SUDIO 首款藍芽耳機系列
VASA BLÅ - Rose Gold White (HK$850)

講句真,今次Yandy係第一次接觸藍牙耳機咋,之前一直覺得藍牙耳機係俾司機叔叔開車時用@口@完全無唸過將佢溶入我既生活日常XDDD


簡約俐落既設計,完美展現典雅北歐時尚風格,完全係我杯茶。
★ 貼耳設計佩戴舒適,非其他掛耳式藍芽耳機能比擬
★ 10分鐘快速充電,免去苦等煩惱
★ 秉承瑞典簡約設計風格,省略無必要的機身部份,並採用輕盈物料製成
★ 免除耳機掛線帶來之困擾,攜帶及存放便利
★ 經長期測試,運動或跑步時使用亦不會輕易滑落


配件唔多,真皮收納袋加埋4幅適配耳塞任你揀,連埋金屬固定夾。
當然唔少得耳機本身,同埋條叉電線啦。
仲有埋保養卡架,記得收好。


白X金,外型簡約得黎好優雅,換返個細D既耳塞戴得更舒服,任我點郁都真係唔會甩出黎喎!


機身重量僅 14g,輕盈易攜。
加埋快速充電 10 分鐘,簡單易用,臨出門口快叉一下就用得啦。


叉滿電就按住開關制5秒至見到著燈,係手機開返藍牙搵返「Sudio VASA BLA」,禁一下,見到「已連線」就用得啦!

按鍵遙控可以同所有具藍芽既設備相容,簡單三粒制已經有哂跳選或回播歌曲等功能,通過內置麥克風仲可以接聽電話,唔用既時候直接掛頸當配飾都好靚。
同系列仲有深藍色、黑色同粉紅色揀,襯返自己既日常造型。


我係韓國聽住歌,一邊研究行程、一邊等野食,野食到左放低耳機掛住食,比起之前用既耳機吊住條長線方便太多啦XD

音質我就真係唔識評價,但SUDIO 曾在多個國際級電子展中參展,包括 IFA(德國)及 CES(美國),當中 VASA BLÅ 嬴得極佳口碑,廣獲「音質超越傳統掛線耳機」、「輕巧及簡約設計與別不同」等好評。
但Yandy既感覺係同平時聽歌真係唔同D喎,聲音順左,仔細度高左,層次感更好。


韓國悠閒既午後,帶住精美帆布袋享受音樂與愛,人生總是需要一點停頓,進入另一個領域,忘我一番,非常感激好姊妹相伴:)


立即入手屬於你自己既一刻音樂與愛既聲音。
凡於Sudio官網(香港站)購買任何產品,均享20%退稅折扣,輸入優惠代碼「chibiyandy」,額外再享85折。
全港免運費,兼送精美帆布袋。



官網: http://www.sudiosweden.com/hk
Instagram: /SudioSweden #sudiomoments
Facebook: /SudioSweden @SudioSweden
** 全港免運費,一年保養,網上購買更享免稅優惠


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...