2016年7月30日 星期六

法國黎既親民朋友仔♥


今次收到Colourmix 既7月新品試用,係兩位黎自法國既朋友仔♥



SHINEHOLIC輕透無瑕粉底液 (HK$120/ 30ml)
SHINEHOLIC深層卸妝潔膚水 (HK$98/ 500ml)
佢地都係Made in France架。


SHINEHOLIC輕透無瑕粉底液 (HK$120/ 30ml)

嶄新加入「超輕盈透氣配方」,無重的空氣感擺脫上妝後帶來之肌膚負擔,配合吸油粒子及先進抗轉移技術,告別斑駁出油既問題,好岩夏天喎。


夏天既妝容最怕厚重,今次一深一淺兩隻色,可以係底妝時做埋輪廓,Less is More:)


先用01淺色點係T-Zone同權骨位,再用02自然色補位。
由T-Zone開始用粉底刷掃開,輪廓感底妝完成。


我呢排D肌膚真係唔係好聽話,生左好多痘痘,黑眼圈都走哂出黎。
我直接用多少少02色粉底再遮遮佢,都遮到7成既,效果幾唔錯。


粉底質地真係幾輕盈透氣,有種似有若無既感覺,修飾毛孔、瑕疵既效果都算唔錯。
獨特水凝復生植物精華,係肌膚表面發揮持續保濕功效,妝後肌膚望落水潤柔軟,妝感都幾唔錯架。

加上創新既「吸油粒子」及先進「抗轉移技術」,無間斷收歛並調控多餘油脂,更有效對抗汗水,令妝容全日持久貼合,成個妝Keep到大半日,以呢個價位黎睇都真係幾唔錯呀。


SHINEHOLIC深層卸妝潔膚水 (HK$98/ 500ml)

化完妝要落妝,由法國實驗室研發,針對各種頑固彩妝,獨特Micelle配方可深入毛孔,徹底清潔微細及隱藏雜質,達至深層清潔功效,只須輕輕一抹,瞬即去除面上各種彩妝及污垢,無須過水,方便使用,溶解污垢同時保持肌膚清爽水潤,無酒精成分,敏感肌膚亦可安心使用。


我日常妝只有防曬+遮瑕+眼影,一般都會用落妝水卸,唔洗過水方便D嘛:)
懶小孩就覺得抵係幾抵用,但下下要拎起黎倒實在有D麻煩,希望遲下出泵裝啦。
個人覺得有少少拿眼,感覺唔係好夠溫和。


但就落得夠乾淨,一張化妝棉加三、兩下就抺甩哂D妝,第二張已經抺唔到D咩啦。
日常妝平平地用我都覺得唔錯既,如果有畫眼線、睫毛液既我就會用返落妝油。

SHINEHOLIC係平價產品黎講都有幾唔錯既CP值,黎自法國又好似有D加分XD
整體感覺係用得安心之餘又唔肉痛,質地都幾岩香港,效果亦出得廳堂。
入門級/小資女非常值得入手一試架。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...