2016年7月23日 星期六

跟我一起Shopping去@CHARRIOL

夏天最消暑既活動,一定非Shopping莫屬XD
Shopping既重點緊係要買野啦,今次就同大家分享我既戰利品!!!


Top : Uniqlo Tee
Bottom: TaoBao
Bag : CHARRIOL 夏利豪
Shoes: I.T.
Watch: TITUS


估唔估到我既新寵戰利品係咩呢?

就係我既新包包啦,CHARRIOL夏利豪。

CHARRIOL夏利豪係瑞士腕錶精品品牌,旗下產品包括腕錶、珠寶配飾、香水、眼鏡及皮具用品等。全球有345家專門店及超過3,800個銷售點。

第一眼係俾佢「FOREVER」春季女士手袋系列既「Foxtail & Jungle」小狐狸同大嘴鳥 Boston Bag吸引左,不過實物對於得152cm高既我實在有少少過大,所以我轉攻左比佢細一個圈既中Size Nene皮革系列。

當然亦有其他唔同款啦,最鐘意佢既顏色夠哂Colourful,由長銀包到大、中、小包包都有,當中既設計照顧到好多實際使用時既細節,感覺好貼心。
品牌旗下仲有腕錶同首飾,精緻又時尚,由瑞士及德國製造架。

我揀包包成日面對既一個問題,就係肩帶既長度^^"
人矮身都短,肩帶成日都太長,CHARRIOL超級貼心,即時幫你釘返窿,較返岩個長度,孭起岩岩好,望落都靚好多:)

「Nene」系列係低調得黎好有親和力既Boston Bag (HK$2,890),如果只可以用一個形容詞去講,我會話係「精簡」,俐落既外型,造型簡潔,背帶係可拆式架。
返工、簡單休閒、華麗晚宴,什至旅行,都可以為整體搭配加分。
加上皮紋質感,正面釘有品牌既金色字樣,細節到拉鏈的部分也有印壓Logo,雙拉鍊設計亦好方便。


掛牌的C字Logo係度旋轉的,無聊時我會忍唔住係咁轉佢XD
拉鏈拉到最開時,會見到加左里布,拎野都唔怕跌野,設計非常用心!!!


圓柱包容量大,收納程度更高。
放左我既長銀包、遮、化妝包,仲有用左黎影相既DC一部。
左右兩邊有小間隔,無拉鍊個邊我放左電話同耳機,有拉鍊個邊就放左一枝潤唇膏同一枝萬用色唇膏。


日常休閒都不失氣度:)


Dress: JILL STUART
Bag : CHARRIOL 夏利豪
Shoes: 澳門Boutique
Watch: TITUS

當然,總有要裝一下淑女的時候(笑)
把肩帶拆掉,我地變身啦:)


雖然我很宅,但偶爾都係有D要打扮靚靚出值既場合:)
紫芋色係我最近既大愛色,配寶藍色既Boston Bag真係超Match!!!


拆走肩帶,手提既感覺變得好高貴XD
包包Size唔會太大,一邊行,個Logo牌上既C字會轉架,好吸睛既設計。


雖然優雅呢兩個字好少可係我身上出現,但呢個Look都叫交到功課啦:)
唔稱得上優雅,亦係剛柔並重既時尚女性吧XD


裝優雅一定係帶Jill Stuart補妝XD

歡迎關注 CHARRIOL 夏利豪微博、微信及 Facebook 以獲取品牌最新消息。
♥ 微博: http://weibo.com/charriolofficial
♥ 微信:@夏利豪 CHARRIOL
♥ Facebook 專頁: http://www. facebook.com/CharriolOfficial
♥ 官方網頁: http://www.charriolhandbags.com/index.html

銷售點: CHARRIOL Boutique@ The ONE, SOGO TST, YATA (SHATIN) , YMK
香港及澳門地區總代理: YMK
查詢電話 :2781 0497

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...