2015年9月3日 星期四

美背三步曲X等待=美背重現@Aquarius Beauty Care

對於背部既護理,Yandy從來都是苦手>.<
唔係唔識處理,而係處理唔到...
訓黎頸咁望先見到個背,真係唔知點可以處理唧暗瘡呢D咁精細既事。
所以,有D錢係要洗既...


屬十二星繡集團旗下之水瓶座Aquarius Beauty醫學美容中心,始於2000年,共有四間分店。
最近就引入左Dr. Eugene Van Scott 研創之背部換膚術作針對性背部治療,同時由專業訓練的美容師操作,係香港首間醫學護背專家黎架呢。



其實背背的確係大家成日忽略既死角位,日曬、缺水、同衣物磨擦、抓破的痘印等,我個大花背雖然都下過苦功,但都未係好見得人^^"
今次就試下Aquarius Beauty 的背部換膚術啦:)
我去既係銅鑼灣分店,感覺乾淨舒適,光潔明朗既感覺。


入房換衫,好Like佢床既設計,有個水袋墊住個頭,做背既時候趴都趴得舒服D。

先拆解下背部換膚術,一般背部療程都係一個療程做一樣野,但背部換膚術會一次過做三個療程:
1) Perfect Light 水晶白毛孔激活療程
2) O2 注氧儀Jet Peel
3) SRS活膚療程


療程開始之前會先清潔背部,會用背部專用既護理液架。

基本清潔之後就開始第一步既Perfect Light 水晶白毛孔激活療程。
治療師先幫我個背背搽左D微晶煥膚粉,搽左其實又冇咩特別感覺,原來係要配合儀器既,吸嘴會發出紅外光線將背部深層既污垢帶出,再利用吸力清理埋表面厚既角質層,仲可以刺激骨膠原生長同改善皮膚暗啞添。
過程吸吸下,都幾得意,當然唔會有咩唔舒服既感覺。


完成後成個背黑左,加埋吸啜過程引起既泛紅,都幾嚇人,但可以放心,係正常既。
抺一抺灰灰黑黑就有效哂架啦,泛紅幾個字內都會回復返。


接著落既係O2 注氧儀Jet Peel,利用空氣中過濾的99%純氧注入皮膚內,以噴霧形式將滅菌鹽水和氧注入皮膚,調節油脂分泌,有收毛孔同抗菌多種功效,促進新陳代謝,令細胞活化,增加氧份。
感覺係好舒服好得意既,好似係你個背背到打緊風球咁XD
冰冰涼又有少少癢癢地,夏天做好爽。


最後就係SRS活膚療程,利用PH 3天然果酸,快速軟化皮膚,令角質層脫落,皮膚自然更生。
雖然治療師係療程開始時都有俾心理準備我,但果酸搽落去個下都真係有D似俾蟻咬。
但呢一下只係講緊唔夠一分鐘,治療師快手搽完就幫我用風吹,果酸風乾之後就冇特別唔舒服啦。
只需幾分鐘就可以洗返走D果酸,再搽返個抗菌去印舒緩露,快靚正!


做完之後我個大花背睇落仲帶D泛紅,因為做完果酸。
但其實係成個背背整體都白左,摸上手軟身左好多。
等多一星期,我D千年痘印都已經退走左唔少,D色素平均左好多,大感動!

更多Aquarius Beauty資料:
網站:http://www.12constellation.com/
Facebook:https://www.facebook.com/AquariusBeauty.hk
Hotline:6607 7833


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...