2015年9月6日 星期日

守護最珍貴的...Apple of Your Eye@SHISEIDO


Yandy又再一次出動,又食又拎XD
仲有得影靚相。




為鼓勵每個人守護最珍貴的人和事,SHISEIDO 特別邀請多位紅星名人參與名為「#AppleOfYourEye #守護最珍貴」慈善企劃,拍攝一系列以諺語「Apple of Your Eye」為主題的作品。
由國際著名攝影師夏永康(Wing Shya)及陳漫親自操刀,以他們創新的個人風格,把各人最珍貴、最想守護的人和事結合於眼睛之中,透過靈魂之窗看出最珍貴。

首批為大家發佈是陳慧琳及許志安的拍攝花絮照片,而他們及其他紅星名人的「Apple of Your Eye」主題作品,將於8月21日至23日期間假尖沙咀海港城港威商場大堂II舉行公開展覽,屆時公眾人士可到場參觀之外,更可即場拍攝屬於自己的#AppleOfYourEye #守護最珍貴相片,上載到社交媒體,SHISEIDO將會為每一張相片捐出HK$10予奧比斯(Orbis),為活動增添無比意義。


Yandy呢好幾個月都累趴而睡,眼仔泡到呢...
唔知幾時開始,早上起來變得不想上班,一切對工作的熱誠一點點地磨滅,才發現一直最珍視的,只是自己和身邊所有人快樂的笑容。
不過我呢個emoji既笑容好似太搶眼XDDD

其實之前係菲律賓返黎後,都Keep住用左一排ULTIMUNE Power Infusing Concentrate (HK$620 / 30ml, HK$860 / 50ml)
多重防禦力直升到85分!!!YA!!!
發揮修護效能,同時賦予肌膚柔滑觸感,更加強肌護膚效能,令效果顯而易見,神不知,鬼不覺之下肌膚已經回復過來,放心Work Hard, Play Hard!

但眼部肌膚較面部肌膚免疫防禦指數低30%,唔怪我我隻眼咁衰架T^T 
不過SHISEIDO ULTIMUNE加入左新成員,ULTIMUNE Eye Power Infusing Eye Concentrate (HK$550 / 15ml),守護最脆弱眼部肌膚:)

真正「全面」提升肌膚免疫力!

搽眼仔之前,都要用左ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 紅妍肌活精華為肌膚打左個底先,護膚效能躍升「3.5」倍架!
水凝狀的質感,推開是質感豐盈的水潤感,淡淡的花香發揮紓緩及提神作用。


眼部肌膚免疫力精華 ULTIMUNE Eye Power Infusing Eye Concentrate

跟住就可以幫眼仔提升免疫力啦!
注入全球首瓶眼肌免疫力提升精華ULTIMUNE Power Infusing Eye Concentrate,終止皺紋、黑眼圈、鬆弛,強化眼霜效能。
使用4星期後,超過9成女性認同眼周肌膚乾燥及眼紋得到顯著改善。


搽既時候緊係順便按摩一下眼周,順便可以去下水腫,精華吸收後明題眼周緊緻左,水噹噹咁。

重煥返下降左既免疫機能,堵截因乾燥造成既惡性循環,眼仔即時精靈返唔少。
不過有得揀,我想每日訓夠8個鐘會爽皮好多XD

兩支肌膚免疫力精華可以單塗都OK,但當做肌底液用,再用埋日常既精華就可以令精華發揮更大功效。
我淨係夜晚先會加埋呢兩枝搽架,雖然多兩支唔係好多,但都夠我早上訓多幾分鐘架啦XD
不過又震咁講,搽多左兩枝都唔會覺得肌膚好厚重,證明呢兩枝精華都幾清爽呀,我就好鐘意呢種滋潤得黎岩岩好既感覺。

膚質都柔軟左D,眼仔收緊返D,願望依然係想訓返多D,最好係KO埋D痘印!!!

官網: http://www.hk.shiseido.com/
Facebook: http://www.facebook.com/SHISEIDOHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...