2015年9月1日 星期二

給我希望之重新‧philosophy全新 renewed hope in jar extension

Yandy以前都覺肌膚還不錯,但突然肌膚問題連珠爆發,殺我一個措手不及。
而家情況受控,但想去返以前既膚質就真係要落多少少功夫啦^^"


philosophy就出左全新 renewed hope in jar extension,俾左個新希望我:)
之前一早用過philosophy既hope in jar,無油份啫喱狀,好水好爽身。
今次就試下呢兩款renewed hope in a jar啦:)




renewed hope in a jar 高效再生保濕噴霧 (hk$245/117ml)

首先出場既係保濕噴霧,肌膚既水分會因不同既因素逐漸流失,缺水既肌膚會失去彈性與光澤,妝都變得唔夠貼服。
renewed hope in a jar 高效再生保濕噴霧能有效修護乾燥肌膚,無論何時何地都能為肌膚注入水分,保持清新舒爽,充滿彈性活力,更有助舒緩乾燥敏感肌膚。

我有時懶懶地會當埋Toner用XD
貪佢一噴就係,唔洗搞咁多嘛!


renewed hope in a jar 高效再生保濕防曬乳霜 spf 25 (hk$365/60ml)

新版hope in a jar變左白色乳霜狀,加入spf 25防曬功效,返Office就夠用既,出街就要再加防曬產品啦!


隻味都幾清新,推開潤身得黎都幾滑,可以撫平乾紋,調節水分平衡,打造自然均勻亮的膚色。


我幾Like佢個質地夠潤身又有鎖水力,上妝前用個妝既細緻度都提昇埋。


膚質望落好唔錯,仲滑左唔少,希望快D養好D肌膚唔洗左遮右遮啦:)

全新 renewed hope in jar extension,8月14日全線philosophy 銷售點

philosophy 銷售點
沙田連城廣場20a號舖專門店(查詢電話:2565 8333)
尖沙咀海港城facesss (查詢電話:2111 4536)
尖沙咀彌敦道20號崇光百貨 (查詢電話:3911 1036)
金鐘金鐘廊facesss (查詢電 話:2110 1769)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...