2015年5月19日 星期二

PITERA™跟身‧隨時Quick fix@SK-II - Beauty Day and Night

成日都有朋友話無時間做保養=口=
的確,香港人生活節奏急速,話親話朝9晚6,但唔洗OT既日子有幾多?
好多時好似我咁仲會有份副業幫補下,想陪下家人朋友都真係要取仲捨下>.<
你話想好好做一次護膚程序係幾咁奢侈既一件事?


最新美容Beauty Trend係護膚程序融入日常生活,365日、每日24小時、無論做緊乜,都可即時補水咁先係皇道!!!




岩岩出席左SK-II - Beauty Day and Night Blogger Event,主角是全新推出的日、夜奇蹟精華噴霧 Mid-Day & Mid-Night Miracle Essence :)

♥ SK-II Mid-Day Miracle Essence 日間奇蹟精華
蘊含 90% SK-II 皇牌成份 PITERA™ 與包含天然保濕因子 Sodium PCA 與保濕劑的全新 MoistureLock Complex,有效日與夜幫助肌膚鎖緊水份,帶來持續不絕的水潤感。

♥ SK-II Mid-Night Miracle Essence 夜間奇蹟精華
蘊含 90% SK-II 皇牌成份 PITERA™、全新 MoistureLock Complex 及薄荷成份,滋潤同時紓緩緊張肌膚。冰爽薄荷配方,有效消除肌膚疲勞,即時煥發澄明活肌。

50ml 輕巧既設計,方便隨時帶係身,任何時間、任何地方,都可以為肌膚即時補水,黎個quick fix。


特別的噴頭設計, 超細緻噴霧粒子噴霧分子只有1/4 毛孔的大小,穿透肌膚表層化妝品,迅速直達肌底。
每次噴上面都好似幫肌膚即時敷左個Mask咁,注滿水份、防止氧化、損傷,仲加強肌膚保護膜,妝容Keep住成日都晶瑩剔透>////<
仲全面改善肌膚細滑度、緊緻度、抗皺度、白皙度、光澤度等五大美肌範疇添!


從此就可以將簡單既護膚程序融入日常生活之中,就連等過馬路個30秒都夠時間拎出黎噴一噴,你應該無不護膚的藉口了吧XD


Enjoy住PITERA™帶來既修護,再嘆埋呢個Seasons by Olivier E. 的小木盒下午茶,身心都Quick fix左XD

等我Keep住用呢兩支 SK-II 全新日、夜奇蹟精華噴霧,遲下再同大家報告吧:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...