2015年5月17日 星期日

睇左當食唔怕肥‧愛上★Food Art★


係咪好打耳呢!!!XDDDD




最近食左間海鮮,個西瓜盅一上就成枱人哇哇聲,原來呢D叫Food Art呀!
所以Yandy就開始留意,原來呢個西瓜盅只係小巫見大巫,得意可愛既Food Art真係多到數唔哂>////<


如果朝朝都有咁可愛既早餐,我一定乖乖早起,慢慢食完先返工XD


日本既媽媽係會整咁可愛既午餐飯盒俾小朋友帶返學校架!!!
如果我細個有咁可愛既飯盒食,我而家一定唔會唔食菜啦^^"


連生果都咁打耳,太犯規啦>////<


呢個,我有信心整到喎XD


尋日行過美麗華商場,居然俾我發現大大個Lunch Box!!!
原來係擁有超過600,000粉絲嘅亞洲Food Art達人Samantha Lee Food Art 設計既巨型餐盒呀!


隔離個大螢幕仲有各式各樣Food Art作品,睇到我唔捨得走XD


下次出去食野,真係要揀間Food Art黎試下,可能掛住睇同影相,唔記得食,順便可以減埋肥呀XD

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...