2013年8月26日 星期一

不再自欺欺人‧面對現實必瘦的理想

唔知係咪人老左,新陳代謝慢左,所以我切切實實感覺到自己肥左...=_="
感覺最明顯係個肚腩,本來仲自我安慰:「其實係食太多飯頂左個胃腩出黎者。」
之但係...早上訓醒都仲頂到咁大個胃腩既時候,真係冇辦法唔認自己個個係肚腩啦...T^T

唔係講笑...係搣得出有肥meat架囉...T^T
心感不妙當然係要搞搞佢...
想當年...覺得自己肥左,Lunch食少半盒飯,兩日已經瘦返。
但係今非昔比...我食少幾多野其實都唔覺有咩分別,反面個肚腩仲更有肉地。
瘦身產品好懶搽,食減肥藥我又成日唔記得,一日有食一日冇...
反正都係個肚腩繼續儲,衰到係有條西裝友9秒9彈起身讓座俾我囉=_=咩料啊...




者係懶人仲有咩選擇呀,做機囉。
做還做,緊係要搵間有料到既做,朋友話必瘦站D機係得既。
最緊要瘦既者,膽粗粗去馬了。

話說,我上到去搵左好耐都搵唔到必瘦站...
原來係寫英文: Perfect Shape


居然肯俾我影部機,應該唔係流野喎。
你知好多地方都好驚人地影到佢部機,專業人士一睇就知係咪好野,雖然我唔識睇,但都安心好多。

入到房換一換衫,加左張用完即棄既薄紗,感覺乾淨之餘其實幾令人安心。


者係唔係我自己特登搣D肉出黎,治療師一按......肉肉無所遁形...@口@


真係咩都唔洗講,行動整走佢...
先係肚腩上搽上減肥油,份量都幾多下...
我成個肚腩搽左3枝滴管,過程中仲會不停加,夾夾埋埋10泵一定有。


開機之前要係大腿貼住呢塊野,係完全冇感覺既,我做既時候都忘記左佢既存在。


開始做啦,一放落肚到,凹左...可見肥肉之多...令人汗顏=_=
第一下係涼涼地架,但2秒後已經暖,加溫真係好快。
表面係40度左右,但皮下脂肪層已經升溫到60度。
如果治療師郁得比較慢智FEEL到燙添架,所以佢一直問我會唔會熱。


做一邊大約係5分鐘左右,明顯已經見到條腰出返黎,D肉平復左唔少,起碼冇咁漲先啦。
左右咁做對比係冇得呃既,真係睇到效果。


做埋另一邊,做呢邊既時候唔知係錯覺定點,覺得個肚漲左D。
如是者又碌左5分鐘,太熱記得話俾治療師知,等佢碌快D或者較細D。


10分鐘後既結果,呢個時間仲係感覺有D漲漲地,但飲返多D水排返D脂肪走就OK。


著住Tee走感覺都仲呃得下人,平平的,唔會見到個肥肚腩呀。

下次做再report效果:>

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...